Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Reclamepauze

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Reclamepauze
    Posted: 25 Februari 2012 om 20:21
Hoe vullen jullie de reclamepauzes op tv?

Ik zit meestal te breien of haken en dan maakt het me niets uit.

Maar als ik net niets omhanden heb, leg ik een boek of een stapeltje reclamefolders klaar. Anders ga ik naar snacks zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:23
Heb je nog geen snacks gehaakt dan ?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:32
Ik zit ook vaak te haken, of inderdaad een boek. En anders pak ik wat drinken, even mail lezen of een spelletje op m'n telefoon .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:40
Originally posted by pippie pippie wrote:

Heb je nog geen snacks gehaakt dan ?


Ik begon een paar weken geleden aan een cavia, maar dat werd niks en nu denk ik dat ik er een muffin van maak. Verder zit ik alleen van het boekje te smullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:48
Een cavia???? Zijn die lekker dan????
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:50

Heerlijk Pipipe, wist je dat niet?

Ik ga plassen, drinken pakken, snacks zoeken of zit met mijn laptop voor de tv zoals nu

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:57
Met mijn laptop een spelletje doen of lekker doorhaken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 21:17
FF drinken halen, pc pakken of gewoon door haken, breien,borduren enz
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:07
Ik haak en brei tijdens het tv kijken gewoon door. Heb ik altijd al gedaan. Op kostschool geleerd. Studeren en breien tegelijkertijd, ging goed. Af en toe steken ophalen of omzetten hoort er dan natuurlijk bij. En reclame  pauze? Wij kijken bijna nooit naar zenders met reclame van wege de reclame. Groetjes, Lida
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:12

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik begon een paar weken geleden aan een cavia, maar dat werd niks en nu denk ik dat ik er een muffin van maak.

Dat doe ik ook altijd als het niks wordt met de cavia, maak ik er een muffin van.

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:34
die arme cavia's ......


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 23:16
Of arme muffin 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 00:17
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

... En reclame  pauze? Wij kijken bijna nooit naar zenders met reclame van wege de reclame.


Ha, gelukkig. Dan ben ik niet de enige.

Als mijn TV-programma een pauze zou vertonen, wil ik nog wel eens gauw op het forum kijken. Handwerken en TV kijken tegelijk, kan ik echt niet.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 01:48
ikke ook zoals de meeste hier, laptop op schoot , drinken  nemen, plassen, honden knuffelen, iets lekkers uit de kast halen en natuurlijk haken maar dit doe ik ook als ik aan het tv kijken ben hoor maar dan wel een deken of sjaal iets waar je niet te veel moet over nadenken en weinig fouten kan maken


Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 07:43
schakelen naar een andere zender
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 08:10
Soms word je niet goed van al die reklameblokken.
Als het reklamepauze is, ga ik meestal koffie en/of thee maken en ik handwerk lekker verder Of zet hem op een andere zender.....maar meestal is dan daar ook reklame.
Op ned. 1, 2, 3n 3 is er bijna geen reklame hé>
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 09:11
ik plas, en kijk waar mijn man heen gezapt is, en brei of haak verder. Hij heeft de regie over de tv, omdat ik toch altijd zit te handwerken en met een oog het programma volg. Alleen als er een programma is dat ik graag wil zien dan ga ik naar boven met handwerk en al. Mijn handen zijn altijd in beweging, maar mijn mond gelukkig niet altijd  
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 09:19
Hahahahah 
Net als bij mij Simone.......ook mijn handen zijn altijd in beweging, maar m'n mond niet
Ik haak nooit af!

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 10:44
Ik zit ook meestal te breien of te haken en kijk ondertussen tv, tot de
grote afstandsbediening dief komt en hem op een andere zender zet
meestal merk de reclame niet eens op .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 11:08
Op Nederland 3 doen ze nu bij voetbalwedstrijden reclame ertussendoor, soms loop je dan net de aftrap van de 2e helft mis. En dan zeggen ze na afloop dat ze willen napraten over de wedstrijd en andere wedstrijden van die avond, "maar we gaan er éven uit voor de reclame".

Het helpt als je films en series opneemt, dan kun je lekker doorspoelen. Bij voetbal is dat toch niet zo leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns