Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Red Heart Super Saver Yarn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Roos65 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2020
Locatie: België
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Red Heart Super Saver Yarn
    Posted: 21 Juli 2020 om 22:10
Hallo,
Ik ben hopeloos op zoek naar het garen Red Heart Super Saver Yarn. Het is een soort katoenen haakgaren. Ik vind het enkel en alleen te koop in Amerika. Als ik het daar bestel zijn het héél hoge verzendingskosten, zo ongeveer 120$ !! (voor 30 bollen garen).
Vandaar dat ik op zoek ben naar een bedrijf in Europa die dit garen ook zou verdelen. Ik heb het volledige internet al afgeschuimd, maar zonder succes.
Ik heb het garen nodig om een poppenhuis te maken dat volledig bestaat uit geborduurd plastic stramien. Ik heb geïnformeerd bij de ontwerpers van het poppenhuis welk garen zij gebruikt hadden en dat was dus het Red Heart Super Saver Yarn. Sommige mensen raden mij aan om een alternatief te zoeken, maar omdat ik niet weet hoe dat Red Heart garen eruit ziet, kan ik moeilijk een alternatief zoeken.
Ook al was het maar een stukje draad van 50cm van dit garen, dan zou ik toch iets kunnen zoeken dat vergelijkbaar is.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt !
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2020 om 23:27
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2020 om 08:34
Je ziet bij etsy een wikkel met info, misschien kun je met een vergrootglas zien welk nummer haak- en breinaald daarvoor nodig is. Amerika heeft wel een ander maatsysteem daarvoor, dus dat zul je moeten opzoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2020 om 10:09
Kijk maar eens op google; daar krijg je genoeg hits waar eventueel te verkrijgen is. Succes!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns