Regen |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is het onweer losgebarsten deze nacht ,hevige wind en regen met donderslagen,ik was er niet gerust op nu waait hier een fris briesje ,op de fiets heb ik toch een luchtig truitje aan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lang geleden dat ik zulke dankbare groentes gezien heb in mijn tuin. Vannacht rond 01.30 uur hoorde de eerste feestelijke drupjes tikken op ons dak. Ook vanochtend heb ik nog malse buitjes gekregen. Heerlijk, wat een verademing!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alleen even de tuinkussens naar binnengehaald .
Ze lagen zo weer in de stoelen en mijn man zit weer buiten de krant te lezen en de stukjes wasgoed hangen weer buiten . De parasol staat weer uit , wel wordt de lucht wat grijzig . maar meer is het ook niet . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier pas in de ochtend, anderhalve mm en daarna is het overwegend grijs geweest af en toe wat zon. De temperatuur vind ik nu
haast koel, dat komt door de hitte want het is gewoon heel lekker weer.
Ze voorspellen voor morgen onvoorspelbaar weer - nou ik ben heel benieuwd.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ze voorspellen is gewoon Hollands zomerweer: de zon kan schijnen en er kan een bui vallen. Ga je naar de dierentuin of het strand, neem zonnebrandcrème en een regenjas mee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee ze voorspellen 20-40 mm regen of maar 3 . . .
Ze zeggen dat het lagedrukgebied die dat komt brengen (die nattigheid) op dit moment boven Frankrijk geboren wordt . . . het
zal mij vreselijk benieuwen . . .
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is vannacht maar een klein buitje gevallen en een paar klapjes onweer. en dat was het weer. Niet de moeite waard helaas. Binnen nog steeds 26 graden maar buiten in de tuin nog net geen 25 graden. Was heerlijk om zo weer buiten te kunnen zijn. Voor mij mag deze temperatuur wel blijven alleen wat minder wind. En s'nachts mag het heerlijk regenen voor de plantjes en de diertjes.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
10 millimeter . . . en woei waai nu, dat zal morgen wel peren rapen worden.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het heeft hier regelmatig geregend. Een weldaad voor de tuin. Geen storm, geen rukwinden. Buitentemperstuur is 18 maar in de kamer krijg ik het niet onder de 26 graden. Waarschijnlijk zijn de muren nog heel lang warm.
......... uurtje later......... Daarnet begon het toch hard te waaien... Ik vreesde voor mijn bonenstaken. Alles staat goed vast, maar je weet maar nooit of iets afbreekt.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whaahahah... Ik kan niet wáchten tot ik op de flat zit en kan genieten van de bliksem! Nee, ben niet bang voor onweer, nooit geweest. Ik weet nog dat ik logeerde bij een tante en er onweer aan kwam...nou wat een gedoe zeg! Spiegels werden omgedraaid, chromen stoelen voor het raam weggehaald en alles wat blinken kon bedekt of weggehaald. En ik mocht niet voor het raam staan. Ik snap echt wel dat mensen ergens bang voor kunnen zijn. En onweer kan ook echt gevaarlijk zijn, weet ik. Ik vond het alleen heel erg zielig dat je zó bang kan zijn. Dat lijkt me vreselijk.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Donderbuien hebben mij ook nooit schrik aangejaagd. Prachtig schouwspel.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben jullie nu al wat regen gehad ?,Hier is de beek terug vol ,voorlopig geen regen,het is ook veel frisser en dat doet goed de donderslagen waren hier wel enorm hard in een paar huizen is hij toch ingeslagen en het gebeurde in de nacht dat maakt het allemaal nog erger . Nu geniet ik toch😘
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren hebben we de ene regenbui na de andere gehad, het heeft flink gewaaid, maar er waren maar een paar echte windstoten. En nu is het binnen 23,5 graden, heerlijk.
Mijn kinderen vonden onweer prachtig, we hebben meegemaakt dat de bliksem in de stoomtrein sloeg, wat zaten ze te lachen. En in de bus genoten ze ook van het licht- en geluidspel en de slagregens. Dat we daarna nat werden, vonden ze ook leuk. Droge kleren en warme chocola waren dan het eind van het avontuur. |
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is hier geen drup gevallen, geen windvlaag gehoord .
Buiten is het 16 graden , binnen 20 . De zon schijnt . Ik denk dat ik maar weer een lange broek aan doe en een truitje met korte mouw . Toch woon ik ik in het stuk waar code oranje werd doorgegeven ,en waar iedereen zijn tent stond vast te sjorren . |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij hebben ook regen gehad . en zo nu en dan wat wind. geen code oranje . het meeste ging over de Eilanden. het is heerlijk opgefrist .en nu schijnt de zon alweer.
|
|
oant Sjen
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren avond en nacht flinke storm en slagregens hier. De schade valt mee.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Krijg net een telefoontje uit Friesland . Een neef van mij heeft vannacht liggen schudden in z,n caravan ,maar de schade daar valt mee.
Wel krijgt hij bericht van z,n buren in Z,n huis in de kop van Noord Holland ,maar daar moet hij wel wat takken weghalen en de rest controleren . Toch erg plaatselijk geweest |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Vannacht een paar malse buitjes, ik denk dat het goed komt met het gras. En met de veldbloemen, die hier in de zomer de bermen sieren.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij hebben ook flink wat water gehad. ik ben er blij mee. dat dorre gras is geen gezicht
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Daar was de regen dan ,maar nu een beetje teveel van het goede
Brandweer moest verschillende keren uitrukken om ondergelopen kelders leeg te pompen . Je zal vandaag maar met vakantie gaan ,of je zal met vakantie zijn Het station heeft blank gestaan Er zijn dingen afgelast Het is nu droog |
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |