Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Reliëfpatronen haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Reliëfpatronen haken
    Posted: 17 Februari 2011 om 11:51
Ik ben op zoek naar het boek:

Reliëfpatronen haken van Helen Jordan.

Het boek is uitgegeven door uitgeverij Librero, maar helaas niet meer leverbaar.

Het is een ringband en het boek bevat 96 pagina's.


Wie o wie heeft dit boek en wil het kwijt?
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 12:46
zoek op google; reliefpatronen jordan

http://www.boek.be/boek/reliefpatronen-haken   wat ik begrijp te koop daar voor 5.95     dus in belgie misschien nog wel verkrijgbaar????
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 13:09
Hé heel toevallig heb ik dit boek een tijdje geleden gekocht in een opwelling. Ik heb het een keer goed bekeken maar ik kan er niet zoveel mee. Ik wil het je wel opsturen voor 5,95 met verzendkosten. Het is niet zo'n groot boek dus die verzendkosten zullen wel meevallen. Als je nog interesse hebt, stuur maar even een pm voor je adres en eventuele andere gegevens.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns