Restverwerking |
Reageer |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Augustus 2016 om 20:49 |
Hallo allemaal, Ik denk dat veel van ons dit "probleem" wel bekend voorkomt. Na ieder haak- of breiwerk hou je meestal restjes garen over, ik in ieder geval wel. Heb op zolder drie grote plastic bakken met restjes staan, wil daar wel es wat van maken. Denk zelf in eerste instantie om een bontgekleurde tas van grannies te gaan haken, dan heb je weer een leuk cadeautje om weg te geven. Hebben jullie nog leuke ideeen wat je nog meer van de restjes kunt maken. Ik ben alleen van het haken, kan niet breien. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pannenlappen. Zelf brei ik ze, maar die kan je ook leuk haken in allerlei kleurtjes. Sinds manlief 2 keer per week kookt, slijten ze namelijk nogal hard. Vandaar dat ik er altijd wel op de pennen heb staan. Nuttig!
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goeie tip Kamilla, bedankt.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
kleine portemonneetjes
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
DE virussjaal. Die is er speciaal voor ontworpen.virussjaal
|
|
|
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ook leuk Bep, heb de video even bekeken, lijkt niet zo moeilijk . Bedankt voor reactie
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
k Heb .m ook met aandacht bekeken en wat mij het meest aanspreekt is dat je de draadjes aan elkaar knoopt ipv steeds mee te haken of weg te werken, yesssss..
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
omajan
Post Options
Thanks(0)
|
Ja daar werd ik ook blij van
|
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het erg leuk die virus sjaal, maar jeetje wat werd ik er slaperig van van die video
ik gebruik restjes voor een leuke kuif of pruik of bijzondere vleugeltjes bij de vogeltjes weltrusten |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In een oud haakboek (jaren 80) staat een restjesdeken, gewoon vasten haken en telkens een nieuw restje pakken, draadjes meteen mee haken. Met dikke wol wordt het een kleed, met dunnere een deken. Kan voor groot mens, kind, baby of pop. Dat hangt af van de lossenketting waar je mee begint.
Als je zo'n juten tas hebt, kun je die versieren met kleine bloempjes. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |