Return to sender |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 December 2016 om 17:54 |
Kennen jullie dat merk? Het is van Katja Schuurman, een goed doel. Ik zag gehaakte dieren en sleutelhangers liggen in de Hema.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zijn er volgens mij al een jaar of twee, toen mn dochter nog niet haakte kreeg ik via de sint een gehaakt ?? Engeltje denk ik voor in de kessemusboom destijds...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee is me niet opgevallen
ga van de week eens kijken |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag een nijlpaard, verder keek ik niet. Ik heb ook een paar Kerstfrutsels van ze liggen, ergens.
|
|
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb volgens mij van de week grote knuffels zien liggen...
Had wel het idee dat het nog redelijk voor spotprijzen was... |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De haaksels met op het etiketje Anne Claire Petit gaan voor bijna € 40 weg in dure kinderwinkels. Bij ons liggen ze in een schoenenwinkel, alleen voor kinderen. Zij laat ze in Azië haken, ik hoop dat de vrouwen, die dat doen, redelijk betaald worden.
Ik had ooit bij Douwe Egberts zo'n beer van haar gekocht en die had alleen in de vitrine gestaan. Vorig jaar zette ik hem op Marktplaats voor € 37,95, leek me heel redelijk, omdat hij allang niet meer te vinden is. Iemand bood € 2,50. Nu staat hij bij een vriendin, die een verwoed DE spaarster en fan is. |
|
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tegenwoordig wordt er niet veel meer voor handwerk gegeven... Hoe groot of klein het project ook is geweest... Er zijn een hoop haaksters die hun projecten voor hele kleine prijsjes verkopen... Dit zorgt er uiteindelijk voor dat men er weinig tot niks meer voor wil betalen... |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bestaat inderdaad al een paar jaar. Mooi initiatief!
|
|
december2011
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |