rijgsjaal |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Januari 2018 om 12:09 |
een patroon via mijn dochter gekregen en meteen aan de slag gegaan ik ben een poosje bij mijn zus die een operatie heeft gehad zodoende een hoop tijd om te haken tussen alle bedrijven door maandag begonnen en nu is ie klaar gehaakt met garen bij de kruidvat vandaan voor de helft van de prijs is glamour garen glamour fil ik heb 2 bollen van 100 gram gebruikt ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14095 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die is erg leuk. Valt mooi soepel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Heel mooi gehaakt en een prachtige kleurschakering.
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Leuk!
Dus je haalt het ene eind door een paar openingen in het andere eind? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Eigenlijk was ik ook wel benieuwd naar het "grondoppervlak". Dus de sjaal plat op tafel om de vorm te kunnen zien. Ik neem aan dat het geen sjaal voor de warmte is onder een jas, maar een versiering op bloes of trui?
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ziet er leuk uit!
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
de sjaal kun je onder een jas dragen maar je kan hem ook voor de sier dragen op een bloes of trui net waar je zelf zin in hebt ![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ziet er heel leuk uit, is het een heel gefriemel om dat uiteinde door al die gaatjes te krijgen of valt dat mee ?
|
|
![]() |
|
Bedankt Niania.
![]() In feite een driehoek met aan de korte kant de gaatjes. De lengte moet je even uitproberen. Leuk! Ik denk dat het misschien wel "friemelen" is om het uiteindje door de gaatjes te krijgen, maar dat je dat niet telkens bij het aan en uittrekken hoeft te doen. Eenmaal ingesteld op hoofdomtrek kan je 'm zo weer omdoen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ziet er gezellig uit .
Beterschap voor je zus . |
|
![]() |
|
Sorry, helemaal overheen gelezen omdat de sjaal zo mooi was: beterschap gewenst voor jouw zus. Is dat de zus die runderbot bewerkt?
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Mooi en zo eens wat anders
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
wat een geheugen heb jij zeg nee dit is mijn andere zus (meer heb ik er niet, wel 6 broers) dank je wel voor de beterschap ik zal het doorgeven |
|
![]() |
|
mijn zus heeft er ook 1 gemaakt hierbij de foto
![]() |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Wat een leuk sjaal idee. Staat heel mooi!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig zijn beide sjaals
|
|
![]() |
|
het einde van de sjaal door de gaatjes rijgen is heel gemakkelijk en je kunt het laten zitten als je de sjaal afdoet en de sjaal zo weer omdoen |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
zijn mooikes. Voor binnen te dragen zou ik zo een fijntje als de uwe maken en voor buiten de dikkere van uw zus. Uw zus heeft precies een andere steek gebruikt kan dat? Of is het door het zwart/wit dat het anders oogt.
De drakenstaartsjaal van Vonne leent zich ook voor zo'n rijgsjaal. Ge moet er dan alleen als hij lang genoeg is openingen van 5 of 8 steken in maken en dan nog een paar toeren draak. |
|
|
|
![]() |
|
hallo Bep de sjaal van mijn zus is met precies de zelfde steek gemaakt en ik denk dat het inderdaad komt door de zwart/wit/grijze draad dat het anders oogt dat van die drakenstaartsjaal dat zegt ne niets. waar gaat dat over? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
is deze. Is hetzelfde alleen met 'schubben' aan de zijkant.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |