rits in gebreide vest zetten |
Reageer |
Autheur | |
Snowyke
Newbie Lid sinds: 06 November 2014 Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Juli 2015 om 10:12 |
Hallo,
Vaak vind ik op YouTube wel een filmpje met hoe ik de één of andere steek moet doen. Maar nu zou ik graag een vest breien met een rits. Hoe zet ik de rits erin? Ik heb dit nog nooit gedaan en vind ook niet direct een filmpje ervan. Kan iemand me helpen? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
met engelse zoektermen moet je zoeken dan vind je er veel. o.a. dit
https://www.youtube.com/watch?v=RnNFOQucals |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon met een stopnaald werkt prima
|
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet toegeven ik ben daar geen held in, gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder en zij heeft me uit de brand geholpen. De rits moest
natuurlijk wel in een trui voor haar lieve zoontje
|
|
Snowyke
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Bep,
Dat filmpje op YouTube had ik ook al gevonden, maar ik begrijp niet waarom ze eerste de roze draad vastmaakt aan de rits. Hoe is het dan verder de bedoeling om de trui eraan te krijgen? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb zo maar het eerste beste filmpje genomen. Met die roze draad maakt zij steken op de rits en zo kan zij die vastmazen aan de hopelijk ook roze vest.
Naast dit filmpje staan er nog verschillende, met de hand in naaien, met de naaimachine |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn schoonmoeder deed het heel secuur met de hand, ze vond het zonde om het met de naaimachine te doen. Eerst rijgen zodat je goed
kon zien of het goed was en daarna voor het echie vastnaaien.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rijgen met naaigaren in de kleur van het breisel lijkt me het beste.
En wil je voortaan je vragen stellen in de Rubriek Vragen? Tips en trucs is bedoeld voor mensen die ons een tip of truc willen geven/leren. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Snowyke
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, mijn excuses. Ik had er niet bij stilgestaan.
Mijn excuses! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |