Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Robčrtje

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 13:12
heel veel sterkte voor iedereen die iemand moeten missen

wij denken elke dag aan die er gemist worden

maar uit het oog maar nooit uit ons
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 13:17

vlinderkindjes, wat een mooie benaming voor alle kindjes die we missen.

Mijn vlinderkindje zit diep in mijn hart, alle liefs voor alle moeders ( en vaders) van deze vlinderkindjes.

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 15:14

Ja dat is een mooie naam voor onze kindjes die we missen.

Ik noemde en noem hem nog zo: een Engeltje zonder vleugeltjes.......

Ik haak nooit af!

Back to Top
banana View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer banana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 15:38

Heel veel sterkte allemaal, ik zit hier achter de laptop te huilen, leef vreselijk mee met jullie,

groetjes Gerrie.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 17:51

yeee wat veel die een kind hebben moeten afgeven.......

bij mij is het al 17 jr, geleden 30 dec. en NOG ELKE DAG, herinner ik mij........

alle lieve MOEDERS en VADERS wens ik heel veel  STERKTE

zaterdag zal ik een extra kaarsje branden voor alle kinderen......

groetjes geesje
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 19:05
Lieve mama4,
ik vind het vreselijk al die vlinderkindjes.
Ik wil jullie allen een dikke knuffel geven
en tegelijk sluit ik me aan bij de anderen die jullie heel veel sterkte
toewensen.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 19:06
In mijn nabijheid heb ik de afgelopen jaren al veel dierbaren moeten missen, maar een kind(je) verliezen heb ik gelukkig niet hoeven meemaken. Het lijkt me vreselijk voor jullie allen. Of het nu pas is gebeurd of langer geleden, het gemis en verdriet blijft.
Veel sterkte en een voor een ieder die dit heeft moeten meemaken.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 19:31

Heel veel sterkte met dit hele zware verlies.  Soms is het toch allemaal niet eerlijk in deze wereld. Een kind moet zijn ouder begraven, niet anders om.  Dat is gewoon niet eerlijk.

Ik wens alle mama' en papa's heel veel sterkte toe om verder te leven met dit, hele zware, verlies.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 20:52
Ach, lieve mensen, heel veel sterkte van mij!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 22:23
Ik ken het van mijn eigen zusje die maar 1 zwangerschap heeft mogen meemaken, en toen een vlinderkindje (zij noemt het ook haar engeltje) heeft gekregen. Ik wens haar en jullie allemaal heel veel sterkte
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 22:30
Dankjewel allemaal voor de ontzettende lieve reacties
Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 20:12
Heel veel sterkte voor iedereen die een kindje heeft moeten verliezen, lang bij je gehad, of juist maar heel kort. Alleen in je buik geleefd of bijna volwassen geworden onder je vleugels, er is geen kind dat gemist kan worden.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
shoppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shoppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 20:18
voor iedereen heel veel sterkte die een kindje heeft
verloren.

groetjes, jolanda
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 00:15
Marileen, ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb om een berichtje te sturen....Maar ik denk aan jullie!!!! Heel veel sterkte morgen!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 08:00

Wat lief van je Nicole......dankjewel.

Anthony en ik gaan vandaag weer de kerstverlichting buiten op hangen. Misschien vind je het stom, maar we doen dat ieder jaar symbolisch op z´n sterfdag. Vanavond om 10 voor 10 is hij overleden, en we zorgen dat dan ook de lichtjes gaan branden voor hem.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 09:14
Mooi gebaar is dat. Heel veel sterkte voor vandaag.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 13:58

Veel sterkte vandaag Marleen op de dag dat het verdriet even extra aanwezig is.

Ook voor de andere dames een knuffel. Het lijkt me zo verschrikkelijk....

Mijn moeder wilde graag begraven worden tegenover deze kindertjes en dat is gebeurd. Voor haar gevoel werd ze de nieuwe beschermengel van de zieltjes die niet mochten ontplooien. We hebben het er vaak over gehad...ik vind het een mooie gedachte...

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 14:11
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 15:10

Ik vind dat helemaal niet stom Marleen! Ik vind het juist onwijs mooi en zoo symbolisch!!!! Vanavond zal ook hier een kaarsje branden!

Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 15:42
Sterkte vandaag 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns