Rolmaatjes voor de Hilda uil gezocht! |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
Nomi ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Status: Offline Points: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Maart 2012 om 15:25 |
|
Wie kan me helpen?
Van mijn vriendin krijg ik een dezer dagen het Hilda patroon kado ( die koopt ze als kado voor me bij Crea-Me ) .
Helaas begreep ik van de mevrouw van die winkel dat de rolmaatjes niet leverbaar meer zijn helaas.
Ik kreeg als tip naar de Wibra te gaan, maar daar ben ik vandaag geweest en die hebben ze niet en krijgen ze ook niet.
Kan iemand ze wel ergens kopen?
Zo ja, zou diegene er een aantal voor me willen kopen en opsturen?
Uiteraard betaal ik de kosten .
Graag hoor ik van jullie en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Liefs Nomi
|
||
![]() |
||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Nomi ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Status: Offline Points: 138 |
|
hee.. passen die in dat patroon?
En is de prijs per stuk?
Thanxxx
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Ik heb ze wel eens bij de Hema gekocht.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
Ze zijn ook te koop in de Pipoos (of toch alleszins bij ons in Gent) voor 1,25 euro/stuk! Misschien ook in de Nl-Pipoos?
|
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
Ik heb het even opgezocht. Je kan ze ook online bestellen (https://secure.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=C1&subcat=C03&id=66629). Ze hadden ze in Gent in verschillende kleurtjes (geel, oranje, blauw, groen, rood, etc.). Heb er zelf ook een klein voorraadje van zodat ik telkens het kleur kan kiezen dat past bij het garen. Zo valt het niet op als het rolmetertje wat door het garen komt piepen.
|
||
![]() |
||
|
aaah!!!
Super bedankt!!!
Ik ga ze meteen bestellen.
Dikke knuffel voor al je moeite hoor, liefs Nomi xxx
|
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
Ik heb het patroontje van Hilda rolmaat uil gelijk besteld toen ik dit las. Wat een leuk dingetje.
Wist niet van het bestaan.
groetjes Marijke
|
||
![]() |
||
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
|
ik kan hele fijne rolmaatjes bestellen bij Herbalife als iemand interesse heeft hoor ik het wel
|
||
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Wat kosten ze bij Herbalife?
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
En hoe groot zijn ze? :-) Ze zouden een grootte moeten hebben van ongeveer 5cm doorsnede om goed te zijn. Ik heb trouwens ook een rolmeterpatroontje: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/emyhtana/a-23191346/amigurumi-patronen/disty-de-rolmetervis
![]() |
||
![]() |
||
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
|
de grootte is exact 5 cm doorsnede
en ze zijn 5 stuks voor 6,20........... dus 1,25 per stuk ik heb er een paar op voorraad maar ik kan er een heeeeeeeeeleboel bestellen ;-)
|
||
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Ik kan een partij van 90 stuks opkopen. Heeft iemand er belang bij een aantal? Ze komen dan op €0,75 per stuk, excl verzendkosten. Ik wil graag eerst inventariseren voordat ik alle 90 koop... Ik kan ook minder kopen, maar dan worden ze weer duurder...
De maat van de kunststof behuizing is : diameter 52 mm / dikte 12 mm (of 14 mm incl. knopje) Het sterke meetlint zelf meet aan een kant tot 150 cm. en aan de andere kant tot 60 inches. Een druk op de witte centrale knop en het meetlint wordt teruggetrokken in de behuizing. |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
![]() Iemand belang bij dit patroon... Volgens mij moeten deze (eventueel met een beetje aanpassen) ook wel om de rolmaatjes passen.
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
|
zou ik het patroon mogen ontvangen lijkt mij erg leuk om te proberen.
groetjes belinda
|
||
![]() |
||
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
|
zou ik die patroontjes ook mogen ontvangen?
|
||
![]() |
||
|
Belja en Niania
De patroontjes zijn onderweg! Veel plezier ermee!!
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
Zou ik het patroontje ook mogen hebben? |
||
![]() |
||
|
Is onderweg! Veel plezier ermee!
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
Leuk schildpadje: https://acrobat.com/app.html#d=k-xJAf*-bwWlfsE*b*diAQ
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |