|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() Posted: 25 Oktober 2009 om 22:36 |
|
deze heb ik gemaakt voor aan de rostoel via de handvat kan ophangen zo kan je als je eens gaat winkelen alles in opbergen, veel stoelen hebben wel een klein zakje maar dat is juist groot genoeg voor een zakdoek het is heel gemakkelijk te maken een grote rechthoek twee gaten boven en achterkant en voorkant dubbelplooien,de naden samenhaken een driehoek als flap en afwerken hier heb ik drie dikke parels genomen groeten Naneke
|
||
![]() |
||
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
|
Ow Naneke wat heb jij toch veel gemaakt zeg! Vooral de roze/paarse is leuk, en inderdaad heel handig, daar past een boel in.
|
||
![]() |
||
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
|
Wat mooi !!! En vooral het lijkt me héél erg handig !!!
|
||
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
||
![]() |
||
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() |
|
Heel erg mooi. En het lijkt me heel erg handig.
Zoiets lijkt me ook wel handig voor kinderwagens en buggy's enzo. |
||
![]() |
||
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
![]() |
|
Mooi gemaakt en inderdaad erg handig. Groetjes Daisy |
||
![]() |
||
gaby ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 982 |
![]() |
|
wat handig zeg en het ziet er meteen heel fleurig uit, mooi hoor
|
||
![]() |
||
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
|
Hartstikke mooi en heel erg handig.
|
||
Groetjes Teunie
|
||
![]() |
||
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
|
Mooi gemaakt en handig!
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
Tul!p ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
![]() |
|
Heerlijk wat meer ruimte om iets op te bergen, heel mooi gemaakt en fleurige kleuren.
|
||
![]() |
||
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
|
Inderdaad mooi. Praktisch maar het oog wil ook wat en dat krijgt het hier ook. Mijn vriendin zit al van jongs af aan in een rolstoel als ze grotere afstanden moet overbruggen. Zij heeft altijd een netje aan haar rolstoel gehad. Maar ze gebruikte hem zelden. Ze was bang dat de spullen uit haar netje gestolen zouden worden. Het zit tenslotte achter haar rug. Iemand kan zo het netje er af haken en er mee weg rennen. Dus zorg wel dat hij goed vast zit en dat je er geen waardevolle spullen in stopt.
|
||
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
|
Wat een goed idee en wat mooi uitgevoerd. groetjes, Joke |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
|
Heel mooi en de kleuren zijn prachtig en heel handig
![]() |
||
![]() |
||
Mupke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
![]() |
|
Heel erg mooi en handig groetjes Anita |
||
~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
||
![]() |
||
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
|
heel erg mooi en veel hipper
![]() ![]() |
||
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
||
![]() |
||
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
|
bedankt voor al de lieve reakties, tegenwoordig krijg je geen plastieke zakjes meer maar ook al krijg je ze zo kan je ze lekker wegbergen en inderdaad er valt niks uit, mensen die het wagen om eruit te stelen, zouden hun vingers moeten bevriezen want schamen doen ze zich al lang niet meer zo hebben ze mijn kussen voor mijn rug mee genomen een gewoon klein dingentje dat steun geeft bij al het gehobbel ,als je iets gaat drinken laat ik mijn alfa romeo met twee grote wielen en twee kleintjes buiten als ze het nu gevraagd hadden kregen ze het ik maak wel een nieuw maar zo achter je rug foei. groeten Naneke |
||
![]() |
||
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() |
|
![]() ![]() De mensen moesten zich schamen om zo iets van je rolstoel af te jatten. |
||
![]() |
||
![]() |
||
stridje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2082 |
![]() |
|
het ziet er goed uit weer eens wat anders dan een zwarte rug zak.
mijn oom zit in een rolstoel en hij heeft een zwarte tas,misschien wel bewust daar die niet op valt achter zijn rug, hij heeft gelukkig nooit problemen gehad dat ze zijn tas probeerde te stelen. hij gebruikt hem voor de boodschappen. groetjes stridje ![]() |
||
![]() |
||
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
|
Mijn vriendin neemt haar kussen vaak mee inderdaad. En dan echt het stoelkussen waar ze op zit. Het is schandalig maar het gebeurd gewoon. Of het nu kwajongens zijn die een streek uithalen. Waarom zou je een kussen stelen? Zie het maar als groot compliment. Hij is zo mooi dat iemand anders hem super graag wilde hebben.
|
||
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
![]() |
|
op deze wereld heb je nu eenmaal goede en minder goede mensen,ik behandel mijn medemens zoals ik zelf wil behandel worden en dit met respect.Maar in een leven kom je van alles tegen. positief blijven en lachen dat is mijn motto. fijne avond Naneke |
||
![]() |
||
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
![]() |
|
Jeetje wat een leuk idee zeg, erg mooi geworden en ook zeer handig. Groetjes, Lidia |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |