Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rond haken weinig steken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rond haken weinig steken
    Posted: 09 November 2017 om 14:13
Ik zit altijd te "modderen" als ik bv 6 steken in het rond moet haken, vaak arm of been. Hebben jullie soms een tip, ik krijg het namelijk altijd voor elkaar om of een steek over te slaan, of tegenoverliggende steek erbij te pakken.

Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2017 om 16:36
ik denk niet dat daar een tip voor is 
een kwestie van volhouden 
met 6 gaat het bij nog wel 
maar soms staat er in patronen rondhaken met 4 steken 
daar maak ik steevast 6 van 
daar ga ik niet eens aan beginnen 
niemand die kan zien of ik met 4 of met 6 steken moet beginnen 
dus dat zou een tip kunnen zijn 
maar er 8 steken van als dat je beter af gaat

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2017 om 16:43
En later het gaatje dichttrekken met de begindraad. IK ben slecht met de magische cirkel, ik begin met twee lossen en maak de eerste toer vasten in de vaste aan de begindraad. IK begin een toer vasten altijd met twee keerlossen, eentje om hogerop te komen en eentje, die als eerste vaste meetelt. Dan heb je al een liggend v-tje om bij de volgende toer in te steken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2017 om 19:00
Ik doe het ook altijd zo Machtelt want die magische ring is een ramp bij mij,en met vier gaat wel als je dan de volgende toer kan verdubbelen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2017 om 19:53
Ik heb een heel oud maar glad naaldenkokertje . Als ik m,n 6 lossen heb gesloten stop ik het naaldenkokertje in het gat en haak zo in het rond terwijl ik het kokertje vasthoud .
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2017 om 11:04
Gelukkig ben ik niet alleen. Moeite met een magische ring heb ik niet, maar iets in het midden doen ga ik proberen. Misschien een lege balpen of zo, ik ga kijken. Dank jullie wel!
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns