rondbrei naald |
Reageer ![]() |
Autheur | |
harmien ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 December 2012 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 December 2012 om 20:15 |
Hallo,
Ik ben een beginner met rondbrei naalden, nu moet ik de hals breien met rondbrei naald nr 3 hoe doe ik dat??de ondbrei naald is 80 cm en moet 120 steken hebben dan is de rondbrei naald toch te lang? of moet ik de halsboord breien met 5 sokken naalden??
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
met rondbreinaald 120 st opzetten,werkt hetzelfde als met gewone nld. (denk de draad van de rondbreinaald ff weg)bij de eerste en laatste steek die je opgezet hebt de boel aantrekken en je kn t boord gaan breien.
met sokkennaalden gaan denk ik alle steken van de naald afglijden. kan ook; net doen alsof je het boord opzet met sokkennaalden, maar dan de rondbreinaald gebruiken |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Googel even op magic loop. Daar staan heel veel filmpjes hoe het werkt. Het is heel handig en gemakkelijker te begrijpen als uitgelegd met woorden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |