Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten`roodkapjerode’ wol

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 10:24

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Sanne, dit geloof je niet. Vanmorgen kwam mijn niet breiende vriendin aanzetten met een doos wolresten van iemand die zich te oud voelt om te handwerken. Ik graai in de doos (een bananendoos, zo groot) en vind 5, ja echt vijf, bollen rode wol voor pen 4,warm tomaatrood, iets verschillend verfbad, maar voor een sjaal merk je dat niet. Ik moet nog een vergeten blaadje kopiëren en zal dat morgen doen, dan gaan Renates boekje en jouw patronen op de bus, maar ik voel er alles voor om die rooie wol in een doosje te stoppen en naar je toe te sturen. Dat is een mooi Sinterklaascadeau, een beetje vroeg, maar dat zijn de pepernoten ook. Eerst was ik al blij met zo'n grote doos wol en nu ben ik dubbelblij.

En ik word helemaal blij van al je moeite die je voor mij (en anderen) doet. Doet me goed.

Met 5 bollen rode wol zou ik echt een heel eind komen voor een sjaal, heel erg dank je wel.

Zal ik ze een keertje komen halen? Scheelt weer verzendkosten.

Ik heb van jou al rode wol voor roodkapje, nu rode wol voor de sjaal en Clara (dacht ik) is bezig om het patroon van een gebreide roodkapje die we van Knitalot hebben gekregen te vertalen. Wat een samenwerking voor een vriendin van mij! Super dat het zo gaat.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 16:14
Jouw vriendin heeft een paar supervriendinnen. Heb je de patronen nog ontvangen? Die sjaal was meer het idee, het stond wel elegant, vond ik. Hij kwam uit die nieuwe Marie Claire. Best lekker in de winter als je iets om je hals kunt dragen, dat je ook over je hoofd kunt trekken. Hoewel mijn haar dan gelijk een verwaaide struik lijkt.

Het pakje is onderweg. Langskomen mag altijd nog. Als je eens naar de Wolhal wil b.v.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 16:58

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Jouw vriendin heeft een paar supervriendinnen. Heb je de patronen nog ontvangen? Die sjaal was meer het idee, het stond wel elegant, vond ik. Hij kwam uit die nieuwe Marie Claire. Best lekker in de winter als je iets om je hals kunt dragen, dat je ook over je hoofd kunt trekken. Hoewel mijn haar dan gelijk een verwaaide struik lijkt.

Het pakje is onderweg. Langskomen mag altijd nog. Als je eens naar de Wolhal wil b.v.

Ja, de patronen lagen gisteren hier op de mat, nog bedankt daarvoor. Ook voor het boekje, daar zitten ook wat leuke dingen tussen. Hahaha, straks kan ik niet kiezen.

Die sjaal is ook wel erg mooi en is ook wel iets voor haar. Ik ben benieuwd naar de wol, dan kan ik kijken of ik dat ga redden.

Ik zal eens bij de Wolhal gaan kijken op internet als ze daar op staan, erheen is altijd een mogelijkheid.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns