Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rugpand

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lindenhof View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindenhof Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rugpand
    Posted: 11 November 2013 om 19:29
ben ik weer. wellicht leest mijn coach van de vorige kaar dit. toen waren het raglanmouwen die gelukt zijn. Nu een rugpand van een vestje. Er staat aan beide kantan voor de schouder afkanten enz en nu komt het. tegelijkertijd de middelste steken afkanten.
hoe doe ik dat...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 19:33
Met een extra bolletje, dan gaat het mooi gelijk op. Doe je eerst de ene en dan de andere kant, dan krijg je misschien een scheve schouder, dat gebeurt mij dan. Dat je de schouders afkant, is omdat je schouders rond aflopen, dan staat het mooier dan een rechte lijn. Een beetje onzin, want het is wel een breisel, dus het voegt zich naar je lichaam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 19:36
dat zal voor de hals zijn.
weet je wat de middelste steken zijn?
steken tellen, zorgen dat je links en rechts het zelfde aantal over hebt.
goede kant voor je en breien maar, en tellen, ben je daar waar je af moet kanten, 2 steken breien en de eerste steek over de tweede halen, weer eentje breien en die er overheen enz. probeer anders you tube zijn vast wel filmpjes van afkanten.
Back to Top
lindenhof View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindenhof Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 16:07
bedankt voor de tip. Ik doe het dan ook maar op de eenvoudige manier, gewoon recht het is maar voor 2 jaar.
groeten vanuit een druilerig Tuil
Fran ces
Back to Top
lindenhof View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindenhof Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 16:09
ook hier bedankt voor de tip. ga lekker verder....
groeten.
Frances
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.141 seconden.
Lang Yarns