ruilen mala designs,delicious crochet... |
Reageer |
Autheur | |
stephanie1986
Newbie Lid sinds: 08 Juni 2014 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2014 om 15:08 |
Hallo
Is er iemand die kooppatronen wil ruilen met mij Ik heb mala designs, veel delicious crochet en andere Gr |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is niet toegestaan. Wet op copyright. Levert de beheerder van dit forum veel problemen op als dit "mag".
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Probeer het anders eens via marktplaats of een faceboek pagina voor haken. Dat levert vast gegadigden op. Ik vind het wel een goed idee van je maar hier mag het inderdaad niet denk ik. Eigenlijk zou je een soort spotify moeten hebben, maar dan voor patronen. Ik zit ook op zoiets te wachten voor E-books Wanneer dat ooit begint word ik gelijk lid.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ruilen van patronen/boeken/muziek of wat dan ook officieel nooit en nergens mag. Ook wel begrijpelijk, want de bedenker/schrijver enz. krijgt er dan geen cent voor. Maar ja, als er inderdaad niet een gelegitimeerde mogelijkheid komt (zoals Spotify), dan hou je ruilen uiteindelijk niet tegen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is met ruilen natuurlijk wel zo dat iemand ze eerst zelf heeft gekocht en betaald, net als met andere voorwerpen. Verkopen of ruilen zonder er iets aan te verdienen is dan misschien wel toegestaan. Maar beter niet via dit forum.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |