Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ruilhandel.

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 10:01
Jammer dat ik te laat ben voor de bandjes Hannie
Ik vond de witte wel erg leuk met het bloemetje en het ruitje met roosjes
Ik ga ook eens kijken voor wat ruilhandel ik heb ook wel wat liggen waar ik niets mee doe

Leuk topic

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 16:01
Ik ben wel bereid haakpatronen te ruilen tegen wolrestjes! Smile
Ik kan allerlei soorten garen gebruiken; katoen, wol, acryl, alles is welkom. Deze gebruik ik dan weer om nieuwe patroonontwerpen van te maken voor m'n webshopje:
https://www.etsy.com/shop/VliegendeHollander

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 16:34
Als ik op de link druk staat er dat de webshop er niet meer is
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 16:39
Euh oeps, dat lijkt me niet te bedoeling, haha Tongue

(Deze doet het als het goed is wel )
http://www.vliegendehollander.etsy.com

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 17:54
Joyce en Welp.
Jullie hebben een berichtje terug, als het goed is.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 10:38

Heb besloten dit niet te gaan gebruiken.. Dusssss.. Ik wil het eventueel wel ruilen ^^
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 11:05
Als er helemaal geen echte wol in zit heb ik wel interesse. Heb je in mijn lijstje iets interessants gezien?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 11:13
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als er helemaal geen echte wol in zit heb ik wel interesse. Heb je in mijn lijstje iets interessants gezien?

Ik heb het gezien, denk alleen niet dat ik daar wat aan heb Embarrassed

Wat ik zelf nog eventueel zoek is 'haken voor de baby' of 'haken in stijl'.. Of bolletjes drops cotton light..

De bollen op de foto zijn trouwens acryl ^^
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 12:29
Ik heb wat te ruilen. Ik wil dit boekje ruilen voor een ander haakboekje, ik dacht aan iets met bloemmetjes, of andere diertjes.Maar eigen invulling mag ook.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 12:31
Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Ik heb wat te ruilen. Ik wil dit boekje ruilen voor een ander haakboekje, ik dacht aan iets met bloemmetjes, of andere diertjes.Maar eigen invulling mag ook.

Oeps, foto is mislukt.
Het gaat om het haakboekje  mini diertjes haken. 

- 9789044734225
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 12:32

Oeps, foto is mislukt.
Het gaat om het haakboekje  mini diertjes haken. 

- 9789044734225

Dan maar een link

http://www.boek.net/nederlandse-boeken/sport-vrije-tijd/knutselen-handwerken/minidiertjes-haken/9789044734225/index.html
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 15:13
Ik heb die boekjes niet en mijn katoen is alleen van Wibra en Phildar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 17:43

undefined

helaas moet ik mijn voorraad opgaan ruimen zoals het er nu naar uit ziet gaat haken niet meer lukken ik heb 10 bollen ruilen tegen andere hobby spullen is geen optie ze staan ook op markt plaats naald dukte geschat 2-2,5
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 17:47
Hannie, als ik het goed begrijp wil je niet ruilen tegen hobby spul. Misschien iets anders waar iemand je blij mee kan maken? Heb je de marktplaats link van je spulletjes? Welke kleuren zijn het?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 18:05
Op mijn aanbod heb ik als reactie 2 pm's gehad; op mijn reactie daarop heb ik niets vernomen.
Het is te veel om op te sturen, dus de ruil is dat je het zelf op komt halen.
Niemand belangstelling?: dan gaat alles binnenkort toch naar de kringloop.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 18:07
Originally posted by Fien Fien wrote:

Borduurspullen zijn al vergeven.
Ik heb wel nog wel (brei)naalden (in soorten en maten), heel veel (restjes) wol en katoen, lappen stof ...... !

In welke provincie moet ik denken? (of specifieker, welke stad?)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 18:37
Originally posted by Fien Fien wrote:

Op mijn aanbod heb ik als reactie 2 pm's gehad; op mijn reactie daarop heb ik niets vernomen.
Het is te veel om op te sturen, dus de ruil is dat je het zelf op komt halen.
Niemand belangstelling?: dan gaat alles binnenkort toch naar de kringloop.

Ik had je een pb gestuurd, maar ik heb daarna niets terug gekregen, dus ik denk dat er iets verkeerd is gegaan???? Ik weet alleen even niet uit welke hoek je komt???
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 18:56
hoi fien,
waar  woon je ? of welke omgeving?
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 19:57
Ik had je ook een reactie gestuurd maar ook niets meer vernomen... Misschien dat er inderdaad ook wat mis is gegaan; ik heb er i.i.g. nog een berichtje achteraan gedaan. :) 
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 07:56
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Hannie, als ik het goed begrijp wil je niet ruilen tegen hobby spul. Misschien iets anders waar iemand je blij mee kan maken? Heb je de marktplaats link van je spulletjes? Welke kleuren zijn het?
het is de kleur op de foto, Oranje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns