Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ruilhandel.

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2013 om 15:05
Welke hoek?

Ik woon in Gelderland.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 17:01

upload foto

Dubbele kaarten van zwaar geschept paier met vouwrand.
Een gevouwen kaart is 16x16 cm.
Pakken zijn te zwaar voor de post, één pak weegt ongeveer 7 kilo.
Dat wordt dus afhalen of ik kan een aantal meenemen naar de hobbydoosdag.

Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 17:12
hoi,  ik zou wel belang hebben,  heel erg zelfs.  wat wil je er voor terug,  zoek je iets speciaals.
ik heb bv nog wel haakpboekjes in de aanbieding.
enige is ik ga niet naar de hobbydoosdag,  dus geen idee of we een beetje bij elkaar in de buurt wonen?

door fybro kan ik niet zo veel meer haken, en doe ik nu kaartjes maken er naast.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 17:25
Ik woon vlak bij Arnhem.
Het is wel heel erg veel, ik geloof iets van 20 pakken of zo.
Ze liggen op zolder en ik kom daar zelf niet omdat het zo'n lastige trap is. Zal de kinderen het weekend vragen ze eens te tellen.

Omdat het zoveel is kan het natuurlijk ook gedeeld worden met andere hobbyisten.

En ja, ik ben en blijf verzot op haken dus boekjes zijn welkom, of restjes wol of katoen.
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 19:08
o arnhem  mijn neef woont daar, en we gaan volgende week zaterdag daar op visite,  dus wellicht kunnen we wat regelen.  zal eens kijken welke boekjes ik nog heb morgen. 
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 19:42
Originally posted by Fien Fien wrote:

Welke hoek?

Ik woon in Gelderland.

Jammer Fien dat is voor mij te ver rijden, ik woon onder de rook van Rotterdam, dus ophalen is geen optie Cry
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 19:44
Helaas voor mij, in Almere, ook niet handig Fien. Jammer.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 19:46
In elk geval bedankt dat je dat laat weten, Semmama!
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 19:48
En Krissis ook bedankt (berichtjes kruisten elkaar).
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 20:10
Was een kleine moeite Fien, das het minste wat ik kan doen als ik reageer op een weggevertje
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 20:29
Biggels, volgende week is paaszaterdag, als je via pm de tijd laat weten zorg ik dat ik thuis ben.
Als je dan ook laat weten hoeveel je wilt hebben, kan ik hier melden wat er over is voor andere liefhebbers.
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 21:40
Fien, had je m'n privé bericht nog gelezen?
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 21:51
Ja, heb ik en ik heb dat beantwoord.
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 22:07
Zou je die misschien nog een keer kunnen sturen? Ik ben bang dat er dan ergens iets mis is gegaan....?
Alvast dank
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 18:07
Hoi

we zouden rond 3 uur bij mijn neef zijn,  aantal hmm geen idee.

ik heb overgens het boekje babycadotjes haken,
een boek over haaktechnieken
en een boekje van christel krukkert, maar die is bij mijn nicht momenteel weet niet of ik die voor volgende week terug heb,

tevens bezit ik een scala aan patronen,  dus opzich kan dat ook nog hoor, dat ik wat voor je uitdraai.

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 20:57
Originally posted by Joyce Joyce wrote:

Zou je die misschien nog een keer kunnen sturen? Ik ben bang dat er dan ergens iets mis is gegaan....?
Alvast dank
Je hebt een pb, als het goed is.
Stuur anders maar een mailtje!
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 21:10
Biggels, ik stuur je een PM
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 22:05
Fien, ook jij hebt een PM
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 16:07
Ik stop Haaktechnieken van Jan Eaton in de hobbydoosdagtas. Ik heb de nieuwere uitgave en de oude is nu dubbel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 23:56
Daar ben ik weer met 10.000 lege theezakjes in allerlei kleuren en geuren. Verdeeld over 4 dozen, pakketpost. Wie kan ik er bij mee maken?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns