Ruilhandel. |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Autheur | |
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welke hoek?
Ik woon in Gelderland.
|
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
![]() upload foto Dubbele kaarten van zwaar geschept paier met vouwrand. Een gevouwen kaart is 16x16 cm. Pakken zijn te zwaar voor de post, één pak weegt ongeveer 7 kilo. Dat wordt dus afhalen of ik kan een aantal meenemen naar de hobbydoosdag. |
|
![]() |
|
biggels ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
hoi, ik zou wel belang hebben, heel erg zelfs. wat wil je er voor terug, zoek je iets speciaals.
ik heb bv nog wel haakpboekjes in de aanbieding. enige is ik ga niet naar de hobbydoosdag, dus geen idee of we een beetje bij elkaar in de buurt wonen? door fybro kan ik niet zo veel meer haken, en doe ik nu kaartjes maken er naast.
|
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Ik woon vlak bij Arnhem.
Het is wel heel erg veel, ik geloof iets van 20 pakken of zo. Ze liggen op zolder en ik kom daar zelf niet omdat het zo'n lastige trap is. Zal de kinderen het weekend vragen ze eens te tellen. Omdat het zoveel is kan het natuurlijk ook gedeeld worden met andere hobbyisten. En ja, ik ben en blijf verzot op haken dus boekjes zijn welkom, of restjes wol of katoen. |
|
![]() |
|
biggels ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
o arnhem mijn neef woont daar, en we gaan volgende week zaterdag daar op visite, dus wellicht kunnen we wat regelen. zal eens kijken welke boekjes ik nog heb morgen.
|
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Jammer Fien dat is voor mij te ver rijden, ik woon onder de rook van Rotterdam, dus ophalen is geen optie
![]() |
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Helaas voor mij, in Almere, ook niet handig Fien. Jammer.
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
In elk geval bedankt dat je dat laat weten, Semmama!
|
|
![]() |
|
En Krissis ook bedankt (berichtjes kruisten elkaar).
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Was een kleine moeite Fien, das het minste wat ik kan doen als ik reageer op een weggevertje
|
|
![]() |
|
Biggels, volgende week is paaszaterdag, als je via pm de tijd laat weten zorg ik dat ik thuis ben.
Als je dan ook laat weten hoeveel je wilt hebben, kan ik hier melden wat er over is voor andere liefhebbers. |
|
![]() |
|
Joyce ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Fien, had je m'n privé bericht nog gelezen?
|
|
![]() |
|
Ja, heb ik en ik heb dat beantwoord.
|
|
![]() |
|
Joyce ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Zou je die misschien nog een keer kunnen sturen? Ik ben bang dat er dan ergens iets mis is gegaan....?
Alvast dank |
|
![]() |
|
Hoi
we zouden rond 3 uur bij mijn neef zijn, aantal hmm geen idee. ik heb overgens het boekje babycadotjes haken, een boek over haaktechnieken en een boekje van christel krukkert, maar die is bij mijn nicht momenteel weet niet of ik die voor volgende week terug heb, tevens bezit ik een scala aan patronen, dus opzich kan dat ook nog hoor, dat ik wat voor je uitdraai. |
|
![]() |
|
Stuur anders maar een mailtje!
|
|
![]() |
|
Biggels, ik stuur je een PM
![]() |
|
![]() |
|
Fien, ook jij hebt een PM
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik stop Haaktechnieken van Jan Eaton in de hobbydoosdagtas. Ik heb de nieuwere uitgave en de oude is nu dubbel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Daar ben ik weer met 10.000 lege theezakjes in allerlei kleuren en geuren. Verdeeld over 4 dozen, pakketpost. Wie kan ik er bij mee maken?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |