Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ruilhandel.

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 16:17
heb je die thee allemaal zelf gedronkenLOL
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 15:13
Ze deden het vroeger al, ruilhandel, want men had geen geld om spullen te ruilen.
Nu, anno 2013, heeft men vaak minder geld te besteden dan men gewild had. Wel loop je soms tegen spullen aan die je niet gebruikt, andere hebben dat ook, dus dan kun je ruilen.

Nu dacht ik: misschien zijn hier ook mensen die wat te ruilen hebben. 
Ik wel in ieder geval:
Ik heb hier 2 dozen (grote dozen) staan met lege theezakjes. Ze zijn allemaal gesorteerd op kleur en als ik een schatting zou moeten doen, denk ik dat hier zo'n 17.000 (ja, zeventienduizend) lege theezakjes liggen. Veelal van pickwick, allemaal verschillende smaakjes (dus kleuren)
Is er iemand die interesse heeft in deze zakjes?
Als ruilmiddel zou een bolletje katoen al voldoende zijn, of iets anders wat met haken te maken heeft wat je kunt missen (mogen ook haaknaalden zijn, maat 6 ofzo)
Dus: heb je interesse in 17.000 theezakjes (nee, ik ga ze écht niet natellen, het is een grove schatting die gedaan is door een collega) en je hebt nog wat ruilmateriaal, hoor ik het graag!
Natuurlijk wil ik ook de dozen splitsen als er meerdere gegadigde zijn.
(verzendkosten zijn wel voor de ontvanger....)

Groetjes
Krissie.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns