Samenloop voor hoop |
Reageer | Pagina <1 5678> |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk gemaakt ...
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super. Beetje bezig geweest
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze zijn ook geweldig.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hebt ge daar een speciale werkwijze voor gebruikt? vb. eerste nageltje alle draden naar de andere nageltjes, tweede nageltje alle draden naar de andere nageltjes (zo lijkt het wel) of is het eerder op denwildeboef (willekeurig denk ik in het nederlands zo van ge begint en doet maar) Wel knap en van formaat geschikt om een smal muurke op te vrolijken.
|
|
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb eerst een voorbeeld op het hout gelegd. Dan alle spijkertjes inslaan volgens dat voorbeeld. En daarna met garen alles opvullen |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een geweldig idee! Hout als achtergrond doet het altijd goed.
"Opvullen met garen"? Ga je dan met garen de tegenover elkaar liggende spijkertjes verbinden tot de oppervlakte gevuld is?
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
zo iets ja. Ieder om ieder spijkertje wikkel je draad zodat je eerst de contouren hebt en dan volgens voorbeeld opvullen. |
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je die leuk gemaakt, enig om te zien.
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Dit jaar voor de eerste keer hebben we tijdens carnaval een kraampje gehad om onze spulletjes te verkopen. We hebben 3 middagen van 14.00 tot 16.00 uur verkocht met een totale opbrengst van €60. En heel veel complimenten gehad voor al die leuke dingen. Helaas vanuit de vereniging weinig hulp gehad tijdens de verkoop.
|
|
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooie opbrengst al. jammer dat er zo weinig hulp is voor zo'n mooi doel.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als jij de meest actieve bent in het handwerk en in de verkoop, komen de complimenten jou dubbel en dwars toe.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jondala : gewoon van naam veranderen : alleenloop voor hoop.
Vondt ge het meevallen qua verkoop of eerder een beetje tegenslagen? Want ge kunt veel verkocht hebben of maar een paar stuks. |
|
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat goed dat je dingetjes verkocht hebt en de complimenten die waren ook zeker wel te verwachten...
Heb je voor jezelf het gevoel dat je goed verkocht hebt... |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Er is niet zo heel veel verkocht. Het meeste geld zat in een potje voor donaties wat ik had neergezet. Maar ik ben tevreden. Het is een begin.
|
|
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals ze altijd zeggen alle kleine beetjes helpen...
En donaties zijn natuurlijk altijd goed... |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een mooi bedrag van je verkoop, het zijn vaak ook kleine prijsjes daar voor.
Jammer dat je weinig hulp kreeg. Ga je het volgend jaar weer doen?
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet nog niet of er volgend jaar ruimte voor is in de zaal. Maar mocht dat zo zijn dan ben ik wel van plan om het weer te doen
|
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Na de carnaval had ik niet veel zin meer om nog iets te maken. Toen kreeg ik de vraag of ik een paar baby sokjes wilde haken van Elmo van sesamstraat. Dit heb ik gedaan maar verder heb ik totaal geen zin óf inspiratie om nog iets te doen. Misschien komt het nog wel.
|
|
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
De slofjes zijn werkelijk schattig! Dat snoetje met een mopneusje is zo leuk.
Je had eerder al eens geschreven dat jij eigenlijk de enige was die zich werkelijk volop inzette voor het project. Ik kan me voorstellen dat het vuurtje in jou dan een keertje op raakt. |
|
Reageer | Pagina <1 5678> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |