Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sandra haaktrends 14

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sandra haaktrends 14
    Posted: 28 November 2011 om 11:37
Hallo hobbydoosjes,

ik kwam een hele leuke gehaakte trui tegen die iemand aan had, en na wat navraag blijkt dat het patroon uit de Sandra haakmode nr. 14 komt. Ik zou deze trui heel graag willen haken..Ik heb wat research gedaan, maar deze Sandra is volgens mij net niet meer te koop..ook op marktplaats is hij niet te vinden.
Is er iemand die kan helpen? Alvast bedankt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:30
Ik heb wel dat grote nummer, de kleine zou heel oud moeten zijn.

Om welke trui gaat het?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 14:43
ik weet geen naam, heb alleen foto's van het eindresultaat. Het patroon is daar wel aangepast, maar hij zou nog wel herkenbaar moeten zijn.

zie link: http://lovelybylucy.blogspot.com/2011/11/outfit-grey-knit.ht ml?showComment=1322476935387#c1324355940250380253

Ik probeerde de foto's los te plaatsen, maar daar zijn ze veel te groot voor, ik hoop dat je het zo goed kan zien.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 15:59
Nee. lukt niet. Hij kan het niet vinden op google. Maar in je link staat grey knit en het is een haakblad, dus daar heb ik ook niets aan.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:09
Ik heb op haar site gekeken en grey outfit ingetoetst en vond een foto van een meisje voor een vijver met een grijze trui, die niet in dat blad staat. Wel twee die er op lijken, één met lange mouw en één met korte mouw. Die met lange mouw heeft soortgelijke gaatjes, maar in een golvend patroon en die andere heeft de goede gaatjes, korte mouwen met een boord en een duidelijk halsboordje. Ze heeft misschien alleen bepaalde steken overgenomen uit het blad.

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:09
Nee, ze noemt het grey knit, maar het is echt een gehaakte trui.
Ik heb de foto bijgesneden, hopelijk doet hij het nu wel:

Uploaded with ImageShack.us

Hij moet dus in dat nummer staan, ik weet alleen de naam niet..

Alvast bedankt:)
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:14
Je antwoordde net toen ik met de foto's aan het hannessen was:)

Volgens mij zijn die twee patronen idd samengevoegd. Het gaat mij vooral om hoe je zo'n halslijn maakt en armsgaten, omdat ik nog nooit een trui heb gemaakt, alleen maar omslagdoeken enzo..
Zijn het veel pagina's, die twee patronen? Dan weet ik of het de moeite waard is verder te speuren om hem ergens te kopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:27
Ik scan de twee truien die er op lijken. En dan kan je zelf zien wat je combineert. Wij zijn er toch om je te helpen?

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:29
Ah yay, wat aardig! Dat durfde ik niet eens te vragen..dan moet ik er zeker wel uitkomen, maak ik gewoon mijn eigen versie :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:39
Ik zag achteraf dat jij het over haakmode hebt en dat ik alleen haaktrendsbladen ervan heb. Misschien is dat het verschil.

Maar de mail met de twee truien is verstuurd.

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 16:48
heb ze binnen, dankjewel! Het werkje met de gaatjes van de ene lijkt er erg op, ik maak er zelf wel wat moois van :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 20:19
Oke, veel succes.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns