Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

santa sculpture vintage

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
louise2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer louise2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: santa sculpture vintage
    Posted: 28 December 2014 om 12:35
Hallo allemaal, ik ben al heel lang op zoek naar een haakpatroon van een kerstman dit schijnt een oud vintage patroon te zijn.en is met suikerwater verhard.
Maar zo ontzettend mooi, is er toevallig iemand in het bezit van dit patroon wil er graag voor betalen.zou er ontzettend blij mee zijn. Ik heb er een foto van maar weet niet hoe ik deze moet toevoegen.
Met vriendelijke groet Louise.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 13:43
Zou je even de rubriek Voorstellen willen lezen? Alvast dank.
Back to Top
louise2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer louise2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 14:08
Ik ben al heel lang lid van dit forum! Ben alleen een lange tijd afwezig geweest.Je kan het ook wat vriendelijker zeggen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 14:21

Dit soort opmerkingen zijn niet onvriendelijk bedoeld, als je langer op het forum komt weet je dat. Maar jouw vage omschrijving komt lijkt erg op verzoeken van Newbees,

die een hutsedebutsel supermania patroon zoeken en dat liefst gisteren al hadden willen ontvangen.
Maar ok - uhm, je geeft een hele vage omschrijving - kun je misschien iets meer details geven ?
Foto's plakken gaat als volgt - eerst moeten ze internet op tinypic, flickr, mijnalbum zo'n site en dan kun je ze hier linken.
Back to Top
louise2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer louise2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 14:33
Deze foto heb ik op etsy gevonden als je santa vintage sculpture googeld komt deze tevoorschijn het is meer een standbeeld van een gehaakte kerstman.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 14:44
Hoi Louise,

heb je een linkje? Ik wil graag meezoeken maar dan heb ik wel een link nodig :)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 15:17
http://www.pinterest.com/pin/42080577744264467/

als het deze is kan je die op etsy kopen.

En ik vond het niet onvriendelijk gezegd. Het was zelfs beleefd.
En niemand kan rieken dat je al langer lid bent als je pas bijna 3 uur nieuw lid bent en zomaar ineens iets wil hebben zonder een woordje uitleg.
De nieuwe leden worden altijd verwezen naar de Hartelijk welkom in de rubriek even voorstellen. (Misschien toch eens lezen dan)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 15:40
https://www.etsy.com/nl/shop/jadekudzuArt/about?ref=shopinfo_about_leftnav

hier staat dat ze eventjes weg is en dat je een bericht kan laten en dan weet je wanneer ze terug is en kan je het kopen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 17:03
Persoonlijk vind ik de vraag van Louise zeer keurig en behoeft ze geen oud lid te zijn om iets te vragen. Tevens heeft Renske herhaaldelijk gemeld dat voorstellen niet perse hoeft. Het zou fijn zijn als Renske zelf eens de spelregels voor nieuwe leden uit zou leggen voordat ze lid kunnen worden. Niemand is hier beroerd om een ander te helpen maar door het ontbreken van handvatten voor nieuwe leden komt het over voor "ons" als olifanten in een porseleinkast.  Een discussie die al jaren wordt gevoerd en nooit goed is opgelost waardoor dit soort irritaties steeds opnieuw naar boven komen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2014 om 17:09
Originally posted by louise2 louise2 wrote:

Ik ben al heel lang lid van dit forum! Ben alleen een lange tijd afwezig geweest.Je kan het ook wat vriendelijker zeggen.

mijn antwoord was gewoon een reactie op dit.

Ze zou ook kunnen zeggen dat ze eerst gewoon Louise was en dan Louise 1 en nu Louise 2 en volgend jaar waarschijnlijk Louise 3
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2014 om 09:16
Och laat toch. Wat maakt het uit als nieuwelingen om dingen vragen. Vind je dat irritant, dan reageer je gewoon niet. Probleem opgelost.

Dat wil niet zeggen dat ik de opmerking van Dilianne onvriendelijk vind, helemaal niet. 

Eerlijk gezegd kijk ik nooit bij de voorstel rubriek, volgens mij zijn er zoveel die zich voorstellen om dan iets te kunnen vragen en dan nooit meer of zelden terug komen. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2014 om 09:36
Als ik geen zin heb om moeite te doen, laat ik de vraag gewoon zitten. Ik ben wel eens verbaasd, dat anderen dan een hoop extra werk gaan verzetten om dingen op te zoeken en links neer te zetten.

Voorstellen hoeft niet, maar dat welkom lezen zou handig zijn. Dan weten newby's in welke rubriek ze hun vraag kunnen stellen en wat ze van ons kunnen verwachten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns