Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Saskia blauw en roze gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nicole1985 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Saskia blauw en roze gezocht
    Posted: 30 Maart 2014 om 20:51
Goede avond,

Bijna 6 week geleden ben ik begonnen met een sprei haken (granny squares), dit omdat ik toen gestopt ben met roken en wat om handen moest hebben.

Had nog veel wol liggen, en dacht wel genoeg te hebben.
Flink verkeerd gedacht hahaha

Probleem is echter dat de blauwe en roze wol niet meer te koop is bij de wibra Cry
En heb lang niet genoeg helaas.

Wie kan mij helpen?
Met 1 bol zou ik al dolblij zijn.

Alvast enorm bedankt!!

Groetjes Nicole
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 21:51
heb je misschien de kleurnummers? Misschien heb ik nog de roze.
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 21:53
Nee, helaas niet Cry die gooi ik altijd meteen weg.

Zou heel fijn als je nog roze hebt!
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 21:58

daarom vroeg ik kleurnummers want de roze die ik heb lijkt feller  roze

Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 22:03
Ik denk haast wel dat het dezelfde is.

Volgens mij hebben ze alleen licht roze en deze gehad

Maar zal morgen even een foto maken bij daglicht.
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 09:55
Je kunt voortaan beter de wikkels bewaren met een stukje draad erom geknoopt. Is je project klaar, dan kun je ze altijd nog weggooien. Het kleurbad van eenzelfde kleur kan al verschil maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 19:14
Krijg de wol helaas niet beter op de foto.

Maar als ik op google zoek op wibra wol dan kom ik alleen deze roze en licht roze tegen.

Magtelt, het was eigenlijk niet de bedoeling om zo'n groot werk te gaan maken, vandaar ook niet bewaard.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 09:10
Ik snap het. Maar als je een bol oprolt, is het toch altijd handig om de wikkel met informatie te bewaren tot het project helemaal voltooid is, zelfs met poppenkleren. Je kunt namelijk ook het nummer van de haak-of breinaald en gegevens van je proeflapje vermelden op de wikkel. Begin je dan aan iets anders vóór het af is, dan weet je die dingen later nog.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 10:45
Tsjee Magtelt, die kan zo de tips en trucs in. Ik pons vaak een gaatje in de wikkel en doe er dan een eind garen door.
Maar opschrijven welke naald ik gebruikt heb, dat is echt nog nooit bij me opgekomen Embarrassed ik ben altijd meer van het
losbladige systeem en daar snap ik later niets meer van en dan gaat het met het oud papier mee. Dom, maar waar.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 11:24
Ik heb het zelfde systeem als Machtelt alleen wind ik het garen om de wikkel heen zodat ik aan het eind van de bol het wikkeltje nog heb .

Is me ooit zo geleerd en ik blijf het handig vinden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 12:29
Dat opschrijven begon ik, omdat ik van elke haaknaald maar eentje had, dus als ik die voor een ander project pakte, wist ik later niet meer welke dikte ik had gebruikt. Dan moet je weer proefhaken en dat is lastig, dus dan blijft het eerste project nog langer liggen.

wat rozengeur.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 13:04
Hoi Nicole, ik heb volgens mij de blauwe nog liggen, 2 maal. Heb nog rosé loggen maar daar twijfel ik over. Mail me anders maar
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.094 seconden.
Lang Yarns