Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSaskia wol bij Wibra

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 19:05

Hey Joke,

Bij ons waren er héélwat kleurtjes te koop. Ik ben maandag langsgeweest en alle mogelijke kleuren waren er behalve geel : zwart, marine, bruin, wit, écru, beige, oudroze, babyrose,fluoroze, babyblauw, babygroen,  azuurblauw, felblauw... echt waar ik had bij wibra nog nooit zoveel kleurtjes gezien...

Groetjes,

Rita.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 19:40
Originally posted by Josl Josl wrote:

Vandaag bij Wibra in Rotterdam geweest: wit, donkerblauw en groen!! Foei toch.

Ik denk dat ze alles uitverkopen en binnenkort met de nieuwe kleurtjes komen.

groetjes, Joke

Ik denk eerder dat ze in de herfst pas weer met wol komen. Ik vroeg een keer in de zomer naar babywol bij Zeeman. :"Het is niet de tijd voor breien, mevrouw".
Juist wel, dan is het in herfst en winter klaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 11:49

Goh Rita, daar wordt ik toch wel een beetje jaloers op hoor!!

Nou ja, een mens kan niet altijd alles hebben, ik wacht gewoon weer af. Heb veel voorraad Saskia maar NET weer niet de kleurtjes die ik nu nodig heb of gewoon wil hebben. Ik ga dinsdag eens naar Hillegersberg, wie weet ............

groetjes en nogmaals fijne Paasdagen, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 12:09

Ik denk eerder dat ze in de herfst pas weer met wol komen. Ik vroeg een keer in de zomer naar babywol bij Zeeman. :"Het is niet de tijd voor breien, mevrouw".
Juist wel, dan is het in herfst en winter klaar. [/QUOTE]

Amai!!Magteld!!!!

Wat heb je toch domme verkoopsters!

Niet de tijd voor te breien!!!!!!

Net alsof wij enkel breien omdat we het tijd vinden!!!!

We moeten breien of anders zitten we gewoon niet goed in ons vel!!!!

Ja,toch!!!Het zit in het vlees en in het bloed!

Sommige denken ook dat je breit omdat je wil uitsparen!!!!Daar moet je het ook niet voor doen,hé!

Veelal is het goedkoper gewoon iets te kopen dan het zelf te maken!Als je rekend dat je algouw een 50 tot 80 euro betaald voor de wol!(voor volwassene)(phildar,bergere,lana grossa enzv)

Amber's truitje kost 5.50 per plot en ik heb er 8 (kindertrui voor 12 jaar)

Meestal word ik gewoon versleten als een doodsaai trutje!!!!Terwijl ikzelf vind dat ik een creatieveling ben die nooit of te nimmer alles zal kunnen maken wat ik wil maken en nooit de tijd zal hebben als dat ik nodig heb om er echt volledig in op te kunnen gaan!Mijn honger raakt niet gestild!

Onlangs(dinsdag l.l) ging ik een krantenwinkeltje binnen en zocht het boekje van Patricia met die sjaals.Zei de verkoopster ...ik verkoop geen breiboekjes want er is niemand die nog breid en ik raak dat toch nooit kwijt!

Wat beduusd en verward verliet ik de winkel!???????Ik kan bijna niet slapen of mijn huis verlaten zonder mijn boekskes,eet met m'n boekskes alles en ieder model pluis ik uit om te zien hoe ze het maken en of ik dat of dat (nieuwe dingen)zou kunnen maken.

Heb het tenslotte gekocht in de Club.En Chrisje!!!!Ook het knuffelbreiboekje van Phildar!Ge hebt mij ook weer besmet!!!!Zijn stuk voor stuk mooie knuffels en gemakkelijke patronen!

Maar om maar te zeggen!!!!!Sommige mensen zijn echt te dom om rond te lopen!!Niet!!!!!!!

Comercieel ????Zijn ze niet goed bezig!!!!!Hahaha!!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 15:29
Ach, zolang onze eigen mannetjes ons maar begrijpen, mogen de zotten er ook zijn. Mijne is bezeten van Kuifjealbums, die wil hij in alle soorten, maten, talen en kleuren bezitten. Dus als ik dan op Marktplaats wil bieden op een boekje dat ik beslist moet hebben of anders kan ik niet meer rustig slapen, dan vindt hij dat best en helpt hij met internetbankieren. Ik zeg hem niet dat hij dat ene album al in diverse uitvoeringen heeft staan en hij zegt niet dat ik al een boekenkast vol breiboekjes heb. Maar we blijven ons verbazen over gezegdes van Niemand breit meer, of Het is er de tijd niet voor om te breien. Of Kuifje is toch voor kinderen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns