schaakstukken |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nee niet zelf uitgedacht maar wel zelf anders gedaan
de gehaakte vind je op ravelry http://www.ravelry.com/projects/LindaDavie/cork-and-crochet-knights daar heb ik alleen het hoofd van het paard exact zo gedaan omdat ik al 20 hoofden had gemaakt en geen enkel was goed. En ik heb alles uit 1 stuk gehaakt ipv de onderkanten eerst en dan de bovenkant en die er dan weer bovenop naaien. ik heb ook nog een gebreide versie als je die wilt dan zeg je het maar.http://www.ravelry.com/projects/LindaDavie/cork-and-crochet-knights |
|
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
och Bep toch, tpatroon staat er al bij op Ravelry, de originele bedachte Knight is van Lucy Ravenscar en ik heb haar destijds gemaild dat ik ze voor de KiKa gebruikte, vond ze wel leutig... dankjewel meis .. hier een foto van een kerstgroepke dat m'n dochter destijds maakte, voor de kadomarkt rondom kessemus, ook via via gescoord meen ik, tpatroon...
![]() maar je hebt ook een gebreide versie Bep, je 2e linkt geeft ook de gehaakte weer nl... |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Wat ik mij afvraag (sorry) is het gewoon een jasje over een kurk, zodat hun onderkant kurkig en vlak is ?
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Wat leuk gedaanBep! Het is jaren geleden dat ik geschaakt heb. Krijg er direct weer zin in :)
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Foutje..dubbel getikt en gepost
|
|
|
![]() |
|
Tuurlijk ist gewoon een jasje om de kurk, LW ... soort ach nee, lamaar...;-) maar zo.m schaakspel is superbe, vinnik...
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat leuk gemaakt die schaakstukken, net echt!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ja die 2de link, (daar heb ik altijd problemen mee) is idd dezelfde omdat ik eerst alles typ en dan de link zoek en plaats maar die link wordt dan altijd op het laatste gezet en niet waar ik wil dat die komt. Dus kopiƫren en nog eens plakken op de juiste plaats en die laatste vergeten weg te doen. Maar de gebreide is een pdf die ik eens gedownload heb, (waar weet ik niet meer).
En het zijn dus idd kurkcondomen met een openingetje voor de oogjes ![]() Als er mensen zijn die kurken willen hebben, in september zijn we in Nederland, weer de kanten van zwolle en nog ergens anders maar waar weet ik nog niet en in november in Odiliapeel. (ik heb er nog een 300tal over, wel geen champagnekurken meer, maar gewone wijnflessenkurken) en zo ziet het er op het schaakbord uit : ![]() |
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!knap!!!!!!
|
|
![]() |
|
Haha, die Bep...ik heb nog een zak kurken van vorige vakantie en scoorde deze trip weer een doos vol, dus genoeg Korkies te comdomen......;-)
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
bep het ziet er helemaal geweldig uit
ga je er nog meer maken? |
|
![]() |
|
voor de moment niet, die paarden hingen me de keel uit.
Misschien dat ik er eens andere maak met allemaal dieren bv. |
|
|
|
![]() |
|
dankuwel iedereen
|
|
|
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Mooi! Jammer dat ik niet kan schaken....
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Oh wat zijn die dingen leuk. Spontaan zin om mijn schaakbord tevoorschijn te toveren en daar ook eigen figuurtjes voor te haken... Nee, niet doen, je hebt nog genoeg projecten wachten
(en alsof ik nog niet genoeg plannen heb heeft Mala Designs nu ook weer eens iets bedacht waar ik echt helemaal totaal voor gevallen ben... PINGUINS!!! Ik heb hem nog niet gekocht, maar denk dat ik dat nog wel moet gaan doen dit jaar http://nl.dawanda.com/product/103426223-pinguine-mit-bommelmuetzen-und-fischen |
|
![]() |
|
dankjullietweewel.
|
|
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Wat een superleuk idee en wat zijn ze mooi geworden!!
|
|
![]() |
|
dankjewel Lelie
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel erg mooi
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |