Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schaakstukken

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 12:41
nee niet zelf uitgedacht maar wel zelf anders gedaan

de gehaakte vind je op ravelry

http://www.ravelry.com/projects/LindaDavie/cork-and-crochet-knights


daar heb ik alleen het hoofd van het paard exact zo gedaan omdat ik al 20 hoofden had gemaakt en geen enkel was goed. En ik heb alles uit 1 stuk gehaakt ipv de onderkanten eerst en dan de bovenkant en die er dan weer bovenop naaien.

ik heb ook nog een gebreide versie als je die wilt dan zeg je het maar.http://www.ravelry.com/projects/LindaDavie/cork-and-crochet-knights
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 14:07
och Bep toch, tpatroon staat er al bij op Ravelry, de originele bedachte Knight is van Lucy Ravenscar en ik heb haar destijds gemaild dat ik ze voor de KiKa gebruikte, vond ze wel leutig... dankjewel meis .. hier een foto van een kerstgroepke dat m'n dochter destijds maakte, voor de kadomarkt rondom kessemus, ook via via gescoord meen ik, tpatroon...
maar je hebt ook een gebreide versie Bep, je 2e linkt geeft ook de gehaakte weer nl...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 17:09
Wat ik mij afvraag (sorry) is het gewoon een jasje over een kurk, zodat hun onderkant kurkig en vlak is ?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 19:26
Wat leuk gedaanBep! Het is jaren geleden dat ik geschaakt heb. Krijg er direct weer zin in :)
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 20:00
Foutje..dubbel getikt en gepost
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 20:01
Tuurlijk ist gewoon een jasje om de kurk, LW ... soort ach nee, lamaar...;-) maar zo.m schaakspel is superbe, vinnik...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 20:26
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Tuurlijk ist gewoon een jasje om de kurk, LW ... soort ach nee, lamaar...;-) maar zo.m schaakspel is superbe, vinnik...
Condoompje LOL
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 21:45
Wat leuk gemaakt die schaakstukken, net echt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 23:03
ja die 2de link, (daar heb ik altijd problemen mee) is idd dezelfde omdat ik eerst alles typ en dan de link zoek en plaats maar die link wordt dan altijd op het laatste gezet en niet waar ik wil dat die komt. Dus kopiƫren en nog eens plakken op de juiste plaats en die laatste vergeten weg te doen. Maar de gebreide is een pdf die ik eens gedownload heb, (waar weet ik niet meer).

En het zijn dus idd kurkcondomen met een openingetje voor de oogjes

Als er mensen zijn die kurken willen hebben, in september zijn we in Nederland, weer de kanten van zwolle en nog ergens anders maar waar weet ik nog niet en in november in Odiliapeel. (ik heb er nog een 300tal over, wel geen champagnekurken meer, maar gewone wijnflessenkurken)

en zo ziet het er op het schaakbord uit :

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2016 om 08:36
heel mooi!knap!!!!!!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2016 om 13:15
Haha, die Bep...ik heb nog een zak kurken van vorige vakantie en scoorde deze trip weer een doos vol, dus genoeg Korkies te comdomen......;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2016 om 14:06
bep het ziet er helemaal geweldig uit
ga je er nog meer maken?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2016 om 21:09
voor de moment niet, die paarden hingen me de keel uit.
Misschien dat ik er eens andere maak met allemaal dieren bv.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 22:35
dankuwel iedereen
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2016 om 15:03
Mooi! Jammer dat ik niet kan schaken....
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2016 om 14:31
Oh wat zijn die dingen leuk. Spontaan zin om mijn schaakbord tevoorschijn te toveren en daar ook eigen figuurtjes voor te haken... Nee, niet doen, je hebt nog genoeg projecten wachten
(en alsof ik nog niet genoeg plannen heb heeft Mala Designs nu ook weer eens iets bedacht waar ik echt helemaal totaal voor gevallen ben... PINGUINS!!!
Ik heb hem nog niet gekocht, maar denk dat ik dat nog wel moet gaan doen dit jaar
http://nl.dawanda.com/product/103426223-pinguine-mit-bommelmuetzen-und-fischen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2016 om 21:18
dankjullietweewel.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 14:21
Wat een superleuk idee en wat zijn ze mooi geworden!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 17:39
dankjewel Lelie
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 21:27
heel erg mooi
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns