schaap |
Reageer ![]() |
Autheur | |
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Mei 2011 om 21:28 |
uit het boekje 'babycadeautjes haken' wil ik graag Saartje het muziekschaap maken.
nu moet dit met phildar douce garen. zeer wollig. ik heb soortgelijk garen van de Zeeman gekocht. nu zie ik de steken niet en ik weet niet hoe ik hier mee moet haken... ![]() heeft 1 van jullie misschien een tip wat ik het beste kan doen? ik vind het zo jammer dat het me niet lukt, want zij is zo leuk! ![]() |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geprobeerd met dat pluizige garen te haken, maar het lukt niet zo goed. Je kunt de steken niet terugvinden
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
inderdaad! dat probleem heb ik ook...
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
dames, dat had ik ook met het ontwerpen van mijn sneeuwpop maar weet je.... gelukkig weten de meeste al dat er soms ook wel eens een steekje los zit bij mij |
|
![]() |
|
Bregit ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Ik doe bij soortgelijk garen een markertje plaatsen en zoals ook al in een ander bericht gewoon op gevoel en goed tellen, want je ziet de fouten niet.
Groetjes, |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Wil het ook nog eens proberen met Floortje, het schaap van Christel Krukkert. Die lijkt er wel een beetje op. Misschien helpt een iets grotere haaknaald? Dan worden de steken losser... Of juist een kleiner, want die kan makkelijker door het eventuele gat ;)... Aargh...
|
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Je kan ook een haaknaald kopen met een lichtje erin dan zie je waar je insteekt
Ik heb er goede ervaringen mee groetjes |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |