schattig breipatroon van een konijn |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
marianne77 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mag ik ze ook aub. alvast bedankt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Marianne, ik heb het nog niet ontvangen, anders zou ik het wel door willen geven. Maar je hebt je e-mailadres niet in je profiel staan. Je kunt het bij msn messenger zetten, dan zien alleen ingelogde hobbydozen het. Geen bezoekers.
*** Ik heb het inmiddels ontvangen, het is erg leuk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
marianne77 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
magtelt. je advies opgevolgd mijn emailadres staat nu in mijn profiel
|
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Is hier ook altijd welkom, en alvast bedankt ervoor.
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
En hier ook welkom!!!! Alvast dank! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb ze doorgestuurd, althans een poging gedaan. Hij heeft weer eens grote moeite, de laptop, ik moet een dikker draadje hebben, denk ik.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik heb het groene balkje zo strak aangekeken, dat het wel moest doen wat ik wilde.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
En het heeft gedaan wat je wou, dank je wel groene balkje,
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Oh ze zijn leuk, bedankt voor het sturen!
|
|
![]() |
|
Ik heb even op de kattensite gekeken, wat een mooie.
Wij zijn meer van de rooie Britse kortharen, hoewel er ook een rood vuilnisbakken katertje rondartelt. Maar, als er, even afkloppen, één minder zou zijn, gaan we weer op zoek naar een British red classic. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Zou iemand de patroontjes ook naar mij willen sturen? :)
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Bij mij zou het patroontje ook welkom zijn, alvast bedankt |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
...als het in het NED. is dan zou ik ze ook graag ontvangen
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Hoi hoi, alles is engels, maar is ook makkelijk te vertalen ;)) magteld, bedankt voor je compliment, ben ook erg blij met mijn katten. ook de rode brit is hier nog welkom eigenlijk hebben alle kleuren wel wat moois, alleen wordt het huis dan te vol. maar ons hart is er groot genoeg voor.
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
heeft iedereen inmiddels de patronen ontvangen?
|
|
![]() |
|
hartelijk dank de patronen ontvangen. marianne77 |
|
![]() |
|
Bij htk katten is het altijd afwachten wat voor karakter ze hebben. Bij raskatten wordt bijna alleen met handzame katten gefokt, dus die zijn zowiezo lief. Onze Ziggy is een aanlopertje, maar die moet door zijn vorige eigenaar enorm verwend zijn geweest, hij dacht zelfs dat hij een klein mensje was en heeft van de Britse korthaarkaters geleerd te spelen en stoeien als een kat. Be-Bob heeft hem ook geleerd huis en tuin te verdedigen, maar toen die gestorven was, moest Ziggy dat wel overnieuw leren, want hij verschool zich altijd achter de brede rode rug. Obi is meer een binnenkat; als hij al naar buiten wil, is dat meestal in het holst van de nacht. De luikjes werken op hun chip, dus dat is geen bezwaar. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
in mijn mailbox is ook nog plaats alvast bedankt |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
zouden ze ook bij mij langs kunnen komen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Drempt en beppemartha ze komen jullie kant op.
Groetjes |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |