scheef trekken van breiwerk |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet, het ziet er beter uit - maar op die Rowan foto's lijken het twee iets verspringende gaatjes te zijn - dat zag ik
bij jou niet echt goed terug, maar dat kan aan de foto liggen. Snap je wat ik bedoel ?
Op de rowan foto's zijn die gaatjes net als voetstappen eentje iets rechts, de volgende iets links en zo verder. Maar ze komen nu in
ieder geval netjes boven elkaar
Foto's plaatsen we eerst ergens op het www, meestal bij een fotosite - je hebt er verschillende en dan kun je ze hier linken.
Sommige dozen hebben een website (zoals jouw dochter) en plaatsen ze daar, ik gebruik mijnalbum, anderen gebruiken tinypic, photobucket enz.
|
|
Mie
Newbie Lid sinds: 13 September 2014 Locatie: Leuven Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt.
Ja, je hebt wel gelijk als je zegt dat het er op de foto anders uitziet.
Misschien is de katoen fijner?
Ik ben wel blij met hoe het er nu uitziet, dus laat ik het zo.
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk niet dat het aan het katoen ligt. Het patroon lijkt echt iets anders te lopen. Maar als je tevreden bent nu, vooral zo laten toch.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Mie
Newbie Lid sinds: 13 September 2014 Locatie: Leuven Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag allemaal,
Mijn handwerk schiet goed op. Ik heb de rug en de 2 voorste panden af.
Het trekt nog scheef, tot ik er langs de averechte kant mijn strijkijzer op heb gezet.
Het wordt mooi. Als het af is zal ik een foto nemen zodat jullie kunnen meekijken.
Nog veel handwerkplezier,
Mia
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben curieus.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |