Scheepjes CAL 2014 |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 September 2014 om 17:16 |
Wie doen er hier mee aan deze cal voor een deken, volgens mij een granny deken?
De CAL start op 3 oktober, er is een facebookpagina: https://www.facebook.com/groups/scheepjescal/?fref=nf maar je kunt het ook hier vinden: http://www.acreativebeing.com/. Ik doe in elk geval wel mee en mijn katoen is vandaag binnen gekomen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga eerst eens zien hoe het eruit ga gaan zien.
En als het mij bevalt dan kan het zijn dat ik ga demarreren en probeer een inhaalbeweging te maken maar wel met de wol die ik hier heb liggen. (maar niet via de smoelenboek) |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
het eerste blokje is al niet mijn smaak, ik hoop dat er andere, leukere gaan langskomen en dan ga ik misschien beginnen.
|
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, ik vond de eerste best wel leuk eigenlijk. Heb hem gemaakt in effen en 1 in meerkleurig, maar vind de effen toch leuker. Ik vind het wel jammer dat je 6 dezelfde maakt, oke door een andere kleur te nemen lijkt hij anders, maar toch.
Er zijn duizenden granny patronen, dan hoef je toch niet zoveel dezelfde te maken vind ik. Maar, deze deken ga ik wel gewoon doen volgens de CAL, als ik er ooit zelf een maak doe ik hem wel met allemaal verschillende patronen.
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is het eerste patroon:
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
En meerkleurig:
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
En hier zie je alle zes grannies (week1), de kleurnummers staan bij de foto op mijn blog.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
awel, ik vind uw ruitjes van het windmolentje rechter dan die van de nonfaceboek
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er erg leuk uit. Als ik het goed begrijp komen er dus nu 6 Grannies met een ander motief?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, nu is het er een met de popcornsteek. Toen ik het patroon voor het eerst zag vond ik hem lelijk. Maar toen ik hem had gemaakt vond ik hem toch wel mooi. In het echt is het mooier dan op de foto vind ik.
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Hier dan mijn resultaat van de weken 1 tm 3.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat ziet er al heel goed uit. Hoeveel weken nog te gaan?
|
|
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, goeie vraag. Volgens mij waren het 8 weken? Dan zou het nog 5 weken gaan. Ik dacht 6 x 6 patronen, 2x het in elkaar zetten en omranden (of nog 1 week extra voor het omranden).
Er bestaat ook een facebook groep die begin november start, maar die maken dan wel hetzelfde.
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
10 weken met elke keer 6 vierkanten en dan nog 2 weken voor aan elkaar zetten en de rand :-). Dus na deze week (week 4 is vandaag beschikbaar gekomen) nog 8 te gaan (6x 6 vierkanten en 2 voor de rest).
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Dus tegen kerst is die af.
|
|
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Bedank Iepie, wat had ik dan weer slecht opgelet, hihi. Dus ik heb er nog veel meer te maken.
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Week 4 is ook klaar, vanmorgen even op de foto gezet. Nu verder met de cape, hoef nog maar een paar toeren te doen en hem dan in elkaar zetten. Dan kan ik lekker weer verder met de dreambird :)
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt me een heel werk, maar wordt vast mooi!
|
|
Grx
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, ja je hebt er nog langer plezier van dan je dacht |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhh mn vingers kriebelen om te beginnen, maar ik moet van mezelf eerst alles afmaken.
Mooi allemaal dames! |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |