scherpe breinaalden |
Reageer |
Autheur | |
corrie63
Newbie Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Maart 2011 om 13:30 |
hallo ik heb breinaalden en de punt is scherp hoe kan ik deze wat minder scherp krijgen corrie63
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
even met een stukje schuurpapier als het houten zijn.
maar vergeet niet dat een goeie punt wel heel nuttig kan zijn. Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
corrie61
Newbie Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
corrie61 nee het zijn metalen endie steken in de wol |
|
c houtenbos
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat probleem heb ik ook, in de wol en in mijn vingers |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou die vraag eerst in de wolwinkel stellen en als die het niet weten in de gereedschappenwinkel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
EllenC
Duizendpoot Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
meteen metaalvijl schuren ?
|
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hier ook een paar van die naalden liggen... Ik baal er van, gelukkig komen ze uit de kringloop en binnenkort gaan ze dus met dezelfde gang weer lekker terug. Advies; gewoon andere breinaalden kopen! Groetjes, Elizabeth |
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar die scherpe uiteinden is meestal wat goedkope breinaalden (haaknaalden ook trouwens) kenmerkt. Ik heb dan ook allang afgeleerd te proberen met die goedkope rommel te werken ; het is tenslotte handwerk, dus daar heb je ook gewoon goed gereedschap bij nodig. En ZO duur is het nu ook weer niet.
Je kunt ze wel proberen bij te vijlen, maar dan zijn ze weer ruw of gaan in de wol haken. Gewoon gebruiken om te zien of de cake gaar is of marshmellows aan te roosteren, en voor je breiwerk een paar goede naalden aanschaffen. Het plezier is het meer dan waard. |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja onhandelbare breinaalden kun je voor allerlei klusjes gebruiken. Ik maak er het rooster van de wasdroger mee schoon. We hebben er een vuilnisbakdeksel mee gerepareerd, toen er pennetjes waren afgebroken. In cake of aardappels prikken. Je kunt ze warm maken en buigen tot een haakje om onbereikbare dingen te pakken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |