schildpad |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 September 2011 om 14:18 |
Hallo hier ben ik dan weer met een vraagje heft er iemand een patroon van een schildpad niet te klein als het kan. Ik wil proberen of ik er een rugtas van kan maken voor karim. hij is helemaal weg een van rugtas was al aan het zoeken naar een leuke rugzak dat valt niet mee nu wil ik hem zelf maken misschien iemand die mij ook nog tips kan geven hoe ik het beste dat kan maken nauw hoor graag van jullie |
|
![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb net even gekeken maar ik heb alleen kleintjes van een paar cm.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb je een patroon toegezonden van een zonnebloemrugtas(engels patroon) en het patroon van een schildpad (nederlands patroon), kun je de zonnebloem veranderen in een schildpad.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
er komt een schildpad aan 50centimeter gehaakt,
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Zou ik het patroon van de schildpad mogen. Kan ik het maken voor de verzameling van mijn moeder.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |