Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schitterend winterweer

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schitterend winterweer
    Posted: 03 Januari 2012 om 15:17
Wat hebben we tot nu toe een mooie winter. Geweldig!!! En niet te vergeten.......je wordt er zo vrolijk van.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 15:57
Het stormt hier en de pannen waaien bijna van het dak.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 16:16

hier aan zee is er ook storm,

en is vanmorgend een klein zeehondje aangespoeld, en de politie heeft er zicht over ontfermt, en nu zwemt het terug in ze

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 16:22
Goed bericht dus over het zeehondje.

Het plenst en stormt hier ook. Herfstweer dus. Bij de buren is de afvalcontainer omgewaaid en de inhoud zwiert over straat. Heerlijk weer om lekker te handwerken.  Ik ben bezig om een nieuwe nachtjapon te naaien.  
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 18:09
ik zou vandaag van Friesland richting NoordHolland, maar ik heb t maar afgeblazen want ik zag mezelf al in de vangrail hangen op de afsluitdijk
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 18:41
Het heeft hier de hele dag geregend. Ik heb mijn man maar met de auto naar het revalidatiecentrum gebracht. In de tussentijd ben ik eens bezig geweest met de strijk en het opschonen van mijn patronen pffff
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 19:35
Hier ook veel storm. Word er niet vrolijk van.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 19:45
Veel wind en storm ,in de provincie  Antwerpen de brandweer al een ganse namiddag buiten.Donderdag weer het zelfde weer of een tikkeltje erger
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 23:10

Nou hier waai je ook weg hoor........en echt waar.....ik ben dus weggewaaid 

Nu kan ik er om lachen, maar vanmiddag niet. Ik ging plat op m'n snuit

Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 12:21
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Nou hier waai je ook weg hoor........en echt waar.....ik ben dus weggewaaid 

Nu kan ik er om lachen, maar vanmiddag niet. Ik ging plat op m'n snuit

Ha, ha, ik mag er niet om lachen maar de manier hoe je het omschrijft..........

Ik zie het al voor me. 

Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 14:05
Het is nu Goed weer.
Maar we bezuren het al.
Ik ben doof aan 1 oor, waarschijnlijk oorontsteking , mijn jongste is al
weken chronische verkouden en heeft daar nu ook medicatie voor. En
hij heeft nu ook vocht achter zijn oortjes. Dus hopenlijk horen we snel
weer wat.
Arm kind nu 4 weken medicatie en anders kno .
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 23:01

Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Het is nu Goed weer.
Maar we bezuren het al.
Ik ben doof aan 1 oor, waarschijnlijk oorontsteking , mijn jongste is al
weken chronische verkouden en heeft daar nu ook medicatie voor. En
hij heeft nu ook vocht achter zijn oortjes. Dus hopenlijk horen we snel
weer wat.
Arm kind nu 4 weken medicatie en anders kno .

Mijn jongste dochter heeft heel erg vaak oorontsteking gehad. Zo ontzettend zielig...

Er zijn heel veel mensen verkouden. Ik gelukkig (nog) niet.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:16
onweer , storm , hagel en verschrikkelijk veel regen hier  om schrik van te krijgen , zo lelijk doet het hier
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 14:15
Je waait echt weg.
Hopenlijk komt het allemaal goed met de dijken en de waterstand.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 17:45
hier ook jong storm ,hagel en heel veel water
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 20:12

Zat gisternacht om drie uur in mijn pyjama voor het huis kranten in de afzuigsystemen te stoppen. Het systeem van de badkamer maakte een ratelend geluid door de wind en daar werd ik wakker van. Ondanks dat we de deur al dicht hadden gedaan. Zien jullie me zitten met mijn dikke buik, onder de straatlantaarn op de stoep voor ons huis krantjes te scheuren?

tis best spannend ook met de dijken en de hoge waterstand. Bij ons is er extra dijkbewaking. Dat geeft dan (vreemd genoeg) een extra veilig gevoel. We zitten hier precies in de punt met drie rivieren die bij elkaar komen. Wonen in een dijkhuis redelijk dicht bij die punt en slapen in de souterain. Tel uit je winst.

Echt bang ben ik niet hoor. Ik heb wel vertrouwen in al die geleerden die de boel in de gaten houden en alle trucken uit de doos trekken om er voor te zorgen dat we droge voeten houden. En juist met al die alertheid zijn we ruim op tijd gewaarschuwd mocht het fout gaan.

Vind het wel heel interessant. Vooral als je hoort wat er allemaal voor dingen bedacht zijn om het water tegen te houden. Ongelofelijk wat ze kunnen bedenken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:41

Zal het dan nu dan toch nog winter worden?

In ieder geval een kleine week.

Kom maar op, zou ik zo zeggen. Alles beter dan die ellendige regen van de afgelopen tijd.

 

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:56

Ik hoop het

Liever wat vorst en een zonnetje dan dit trieste weer

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 22:00
 het regent hier ALWEER......
groetjes geesje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 07:51
Vanaf morgen krijgen we vorst.......brrrrrrrrrr......koud....maar wel heeeeeeel gezellig vind ik.
Ik heb liever in de winter vorst (blijf gewoon lekker binnen) dan het gekwakkel met regen enzo.
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns