Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schitterend winterweer

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 09:18
Gladheid hoeft van mij niet, maar ik zie nu een waterig zonnetje en een zachtblauwe lucht. Op de carport kun je schaatsen. De thermometer staat precies op nul.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 09:30

Ja hij is er !!

De zon staat hier aan een stralend blauwe lucht .

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 10:18
en ja hoorrrrrrrrrr bij mij ook de zon tjonge wat knapt een mens daar van op zeg na al die regen ik ben niet zo weer gevoelig maar van al deze regen werd ik toch depri
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 10:46
Hier ook wat zon lekker hoor.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 11:24
Strak blauwe lucht en de zon schijnt. Hier word ik blij van! 
Blessed to be a blessing
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:10

Vanaf morgen krijgen wij de verwarmingen terug in de souterain. Net voor de vorst. Spannend. Want de cv moet er voor uit en dat is een heel erg oudje. Paar jaar jonger als ik. Hij doet het nog steeds. Wil ook keihard voor ons werken. Want vaak als we hem uit hebben gedaan wil hij uit protest niet meer aan. Gelukkig helpt mijn schoonvader want die weet wat meer van ketels als Marco. We hebben het trouwens deze winter zonder verwarmingen gedaan beneden. Voor ons was die regen wat dat betreft een pluspunt. Gelukkig was de woonkamer en de zolder verder gewoon warm te stoken. In verband met de verbouwing van onze slaapkamer die bedstee werd en de uitbouw waren de verwarmingen tijdelijk even losgekoppeld. Morgen komen ze er dus weer te hangen. Net voor de kleine komt. Want die moet ook beneden gaan slapen. En dan zijn verwarmingen wel heel handig.

Even voor de duidelijkheid, de badkamer, onze bedstee en wc zitten in de souterain. Wij wonen daar boven en op zolder slaapt Manuel en zijn nog twee slaapkamertjes. De souterain wordt uitgebreid met een uitbouw zodat Manuel en zijn zusje straks beneden kunnen spelen en de kamer echt woonkamer blijft in plaats van speelhoek waar wij ook nog kunnen zitten. En omdat Marco alles zelf doet (met hulp van zijn pa dus nu) gaat het niet op z'n snelst maar wel heel netjes en heel precies.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 21:00
de kou kan me niet deeren als het maar niet spiegeltje glad wordt en ja dat zonnetje maakte heel wat goed. je bent wel wat gewent als postbezorger zijnde dus laat die winter maar komen des te eerder is het weer lekker zomer weer Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 23:32

Het was hier vandaag ook lekker zonnig.

Ben met de deeltaxi (scootiedoo mee) naar m'n moeder geweest en naar Lidle en AH. Moest daarna weer op de deeltaxi wachten en heb toen heerlijk in het zonnetje een beetje zitten lezen........echt van genoten

Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 22:13
Jippie, de schaatsen kunnen van zolder.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 08:22
Ja Hetwich, we krijgen flinke vorst 
Ik kan niet tegen de kou en mag dan ook eigenlijk niet veel buiten komen, maar ik vind het altijd zo gezellig dat echte winterweer
Het is hier nu een paar graden onder nul.
Beter dan die regen. Hoop eigenlijk stiekem dat het gaat sneeuwen
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns