schoenmaat 37,5 |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2011 om 21:38 |
|
Nou dametjes, ik ben gistermiddag geslaagd!
Het paar schoenen 37,5 zat niet goed en was te laag aan de zijkanten, dan geeft het niet genoeg steun. Het andere paar (maat 38) wat kleiner zou uitvallen, is het geworden. Zitten heerlijk aan de voet. Zijn ook ietsje te ruim maar dan kan ik er sokken in dragen en dat zit meteen lekker warm. Heb ik in ieder geval een paar stevige schoenen met klittenbandsluiting voor mijn werk. Het merk is Solidus/Hedda. Pumpsachtige schoenen lukt echt niet. Ik wacht maar tot de opruimingstijd en dan neem ik er maar een paar laarsjes in maat 38 bij, want daar kunnen ook sokken in worden gedragen om ze beter passend te krijgen. Ik heb voorheen al zo vaak geëxperimenteerd met een zooltje, een propje watten aan de teen voor de kleinere voet, een plakker voorin, een plakker achterin, enz. om moedeloos van te worden. Maar nu ben ik blij dat ik een paar heb gevonden. Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
mafke
Hobbywonder
Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Oktober 2011 om 21:53 |
|
Hoi Tineke, fijn dat je geslaagd bent voor schoenen. Veel plezier ermee!
|
|
![]() |
|
willywol
Duizendpoot
Lid sinds: 03 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Oktober 2011 om 08:52 |
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Oktober 2011 om 09:39 |
|
Dat is tof hoor Tineke dat je er gevonden hebt
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |