Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schoonmaken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schoonmaken
    Posted: 08 Januari 2012 om 12:19
Waarschijnlijk kennen jullie dit al lang.. ik dus niet.
Maar ik kreeg deze tip van mijn buurvrouw. Schoonmaakmiddel van de Wibra, echt super spul om vet te verwijderen. Mijn keuken heeft nog nooit zo geblonken.
Vet en smeer verdwijnen als sneeuw voor de zon.

En nu ook nog in de aanbieding




De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:49

Die zijn inderdaad erg bekend...al moet ik zeggen dat ik ze voor andere dingen gebruik...Als wij de auto hebben gepoetst zijn de doeken altijd erg vuil...deze laat ik dan eerst weken in de dusty en spoel ze daarna goed uit...dan kunnen ze pas de was in en komen ze weer als nieuw voor de dag...
Groetjes,
Suzanne

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:56
hier bij ons word het produkt ook gebruikt voor de keuken
en ik ben er heel tevreden over
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 13:23

IK HEB HET NOG NOOIT GEPROBEERD. MAAR HEB WEL EEN ARTIKEL GELEZEN  DAT HET SUPER SCHOONMAAKT MAAR DAT JE ER OOK VOORZICHTIG MEE MOET ZIJN. HET KAN SOMS AARDIG ERGENS INVRETEN ALS JE HET TE LANG LAAT ZITTEN.

MAAR GA HET ZEKER ALS IK IN DE WIBRA KOM EENS PROBEREN.

 

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 14:46
Wij hebben dit afgelopen zomer gebruikt om de olie die op de stoep was gevallen te verwijderen. Royaal aanbrengen en na een paar dagen in laten werken. De meeste olie was toen wel verdwenen, de stoep is weer toonbaar.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:11
IK heb dit ook gehoord! Het wonderspul en zomaar bij de wibra te verkrijgen  Ik ga van de week er maar eens langs (niet langs de wolletjes, niet langs de wolletjes...)
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 16:06
Nee prideke niet langs de wolletjes. Wees maar voor een keer een degelijke huisvrouw. Puur voor het poetsen. Het is een goed idee. Mijn keukenschoonmaakspul is bijna op. Als ik eens in de buurt kom hoop ik er aan te denken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 16:11
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar zal het eens meebrengen......ben wel benieuwd 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 18:21

Hallo Dames,

Ik kan jullie alle schoonmaakspullen van het Wibra merk aanbevelen hoor. Deze is heel goed en ook ben ik heel tevreden over het afwasmiddel met oranje dop (gewone fles) wat je kunt doseren en bijv. heel goed de bbq mee schoon kunt maken. Ik gebruik het in Frankrijk heel veel.

Ook hun vlekkenspray voor de was...............bijna nooit verkrijgbaar, maar zo super goed. En veilig voor de kleding, want het is op citroen en afwasmiddelbasis. Het is er bij ons maar 2 of 3 x per jaar en dan koop ik gelijk 5 of 6 sprayflessen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 11:29
Ik gebruik deze vooral voor de afzuigkap en het fornuis.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 12:06
ga het ook proberen, bedankt voor de tip
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 20:39
Heb het vandaag gekocht. Nog niet gebruikt. Ben heel benieuwd.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 20:50
Ik gebruik het ook al een tijdje, vindt het super spul.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 21:47
ik heb pas ook een fles ontvetter gekocht. Je moet wel uitkijken dat het niet te lang intrekt. bij mij is namelijk 1 handvat een beetje beschadigd. Maar voor de tegels en de buitenkant van koekenpan gebruik ik het wel.
groetjes Karina
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 21:56
Mijn moeder gebruikt het altijd voor de vettige kragen van de
overhemden van mijn vader.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 22:45

ik gebruik het al jaren.

ik heb zelfs een fles bij de wasmachine staan.

macaroni (of andere rode suas) vlekken even inspuiten en wassen en weg is de vlek.

maar ook gras en andere vlekken behandel ik hiermee.

zelfs op gekleurde als witte was.

 

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 21:48

Ik gebruik altijd de roze fles van de Wibra, laat minder strepen na in de keuken en ruikt echt heerlijk!

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 13:50

Wat je al weer niet leert op een handwerkforum. Ga het ook maar eens proberen.

Zo te horen heb ik dan eindelijk een schoon huis en tijd over om te handwerken!!!!!!

Groeten Martie.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 14:43
Mijn vriendin gaat erom voor mij.
Ben echt benieuwd,de keuken afwassen is steeds vechten dus misschien met
dit spul iets makkelijker.
Groetjes en dank om het te melden
IngedeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns