schuine ajoursteek |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je dan nu nog naar Even voorstellen gaat en jezelf voorstelt en dan het topic Welkom leest, kunnen jij en je breivriendin nog vaak genieten van ons forum.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je even wat hebt laten horen en er op een andere manier ook uitgekomen bent.
Ik plaats mijn foto's via Photobucket. Je moet er een account aan maken. Anderen doen het met pinterest en dat lukt mij weer niet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
EvyVB
Newbie Lid sinds: 26 Maart 2014 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zal ik zeker doen magtelt!
En bedankt voor de tip Lida, zal zeker die photobucket eens bekijken! groetjes, Evy
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar het maakt allemaal niet uit - zolang het er leuk uitziet en niet storend uit de pas gaat lopen is iedere oplossing goed.
Beterschap, doe een beetje rustig aan, want het wordt erg mooi weer de komende dagen.
Het is de bedoeling dat je dan lekker naar buiten kunt i.p.v. snuffend op bed of bank te liggen.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij is het deze steek in het Phildar Breisteken boek, (tweekleurige steken, kabels, jacquard, graniet en ajoursteken)
Ik heb 2 verschillende delen, je ziet ze met enige regelmaat op MP
|
|
Knorretje57
Newbie Lid sinds: 21 April 2018 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
super we zijn inmiddels 4 jaar verder en 6 keer uithalen en overdoen van mij. en nu kan ik verder
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |