Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ScootiedooMobiel

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ScootiedooMobiel
    Posted: 27 November 2011 om 00:01

Deze week word m�n scootmobiel geleverd.

Kan het nog niet zo goed accepteren.....maar goed....zal wel moeten.

Daarom ga ik hem leuk oppimpen

Heb bij de Action leuke stickers gekocht:


upload images

 


image hosting

 


jpeg image hosting

 

Ik wil ook graag bloemenslingers, die ze aan fietsen doen. Maar kon ze nergens te pakken krijgen.

Zal ik zelf een bloemenslinger maken? Of hebben jullie andere leuke idee�n voor m'n scootmobiel?

Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:18
Wat spannend, en fijn. Van alles weer zelf kunnen doen!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:25

Ja dat is zo Chantal......ben dan niet meer zo afhankelijk van anderen. Ook met Gijs(mijn labrador) uitlaten is het beter. Hij is nogal sterk, en als ie een andere hond ziet, dan sleurt ie me heel de weg over, zodat ik op m'n plaat ga

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:26

heel knap hoor !! kan je jullie bburt onveilig maken hihihaha

nee hoor grapje

hjet is fijn om alles weer zelf te kunnen doen toch??

 

 

 

bloemenslingers ?

misschien hema of blokker?

miscchien komt dat in het voorjaar weer?

Pimpse!!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:31

Hahahahaha....... de buurt onveilig maken......ja Chris dat ben ik eigenlijk wel van plan . Krijg ik de politie achter me aan

Bij Blokker enzo waren ze ook niet.

Denk dat ik er zelf maar eentje ga haken ofzo.

Alleen als het regent zal ik hem eraf moeten doen denk ik.

Ik haak nooit af!

Back to Top
shoppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Januari 2007
Status: Offline
Points: 107
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shoppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:40
Een bloemenslinger zullen ze wel bij de fietsenwinkel
verkopen.
Spannend nog even dan ben je niet meer zo afhankelijk.

gr. jolanda
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:59
maak volop gebruik van de vrijheid die je terug hebt gewonen en denk niet aan wat je verloren hebt. je nieuwe vrijheid is nu jou toekomst heel veel plezier en sterkte Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 09:07
Misschien een idee om bloemen en vlinders te haken van kado lint en daar een slinger van te maken. Dat kan wel tegen regen. Dat heb ik ook gedaan bij het mandje van de fiets van mijn dochter. En ook van gewoon lint ( 3 kleuren op een verpakking bij de action) en dat blijft ook goed.


En eh.. ik heb ook een scootmobiel en ik blijf het wel moeilijk vinden om hem te pakken omdat ik de ene dag wel fiets en de andere dag in de scootmobiel zit. Ik ben altijd bang wat anderen ervan denken. Maar de ene dag voel ik me nu eenmaal beter dan de andere dag.

Maar toch fijn dat je zelf weer op weg kunt... jij ook !!!



De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 09:40

Marleen probeer te genieten hoor van je scootmobiel,zelf heb ik hem al een poos.Natuurlijk is het even slikken maar ik probeer nu echt te genieten van alles wat ik weer naar buiten kan zoals gistermiddag lekker met mijn dochter sinterklaas inkopen kunnen doen,gewoon winkel in en uit en dat was voor mij jaren geleden hoor.

Succes met je nieuwe vrijheid

groetjes Lenie
Back to Top
Jenco View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 09:56
Bij Halfords hebben ze de bloemslingers ook wel eens gehad
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:07
Vogens mij liggen ze bij Xenox en Action.

Ik weet niet hoe anderen denken, ik spreek voor mezelf. Ik word altijd blij van iemand in een scootmobiel, omdat ik zelf met de benenwagen overal kom en dat gun ik ieder ander ook. En als ie dan versierd is of één of twee mandjes voor honden heeft, word ik nog blijer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:30

Op mijn 3 wielfiets heb ik bloemenslingers van de Hema bij Halfords hebben ze ze ook

En bij de action heb ik losse bloemen gekocht en er zelf een slinger van gemaakt

Xenos heeft ze ook

Succes ermee

groeten Willy

Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 10:54

Hoi, hoi,

Schaam je nergens voor hoor, gewoon lekker doen. Het is belangrijk dat je onafhankelijk kunt zijn en daar is een scootmobil een uitstekend middel voor

Ik heb even voor je gezocht: Hema online heeft ze KLIK en ik heb ze gisteren ook bij Big Bazar zien liggen. Xenos heeft ze en de Action misschien ook wel.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:00

Hier bij Hema en Action waren ze niet, maar ik vind jullie ideeèn heel goed.

Van lint haken en lossen bloemen halen bij Action ofzo!!!!

En dankjewel voor jullie positiviteit

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:02
Originally posted by Jips Jips wrote:

Hoi, hoi,

Schaam je nergens voor hoor, gewoon lekker doen. Het is belangrijk dat je onafhankelijk kunt zijn en daar is een scootmobil een uitstekend middel voor

Ik heb even voor je gezocht: Hema online heeft ze KLIK en ik heb ze gisteren ook bij Big Bazar zien liggen. Xenos heeft ze en de Action misschien ook wel.

Wat leuk!!!! Ik ga nu ze bestellen

Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:05

Maak je een foto als je kaar bent met pimpen? Ben nieuwsgierig!

Voel je niet opgelaten, het helpt je je bewegingsvrijheid en zelfstandigheid behouden en dat is superfijn toch!

Kus, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:14
Dat ga ik zeker doen hoor Gite....(wat een mooie naam heb je trouwens )
Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:20

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Dat ga ik zeker doen hoor Gite....(wat een mooie naam heb je trouwens )

Thx! Mijn volledige naam is Birgite maar eigenlijk noemt iedereen me altijd Gite zolang ik me kan herinneren.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:23

Je krijgt je vrijheid weer terug en ken weer gaan winkelen dat is toch fantastisch

heel veel plezier met pimpen.


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 12:02

Heel veel plezier met het oppimpen van je scootmobiel, schaam je nergens voor jij kan straks lekker weer overal naar toe, of je dat nu met een fiets,auto of scootmobiel doet maakt niets uit.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns