Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ScootiedooMobiel

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 20:39
Ik vind het altijd zo sneu als oudere mensen of mensen met een beperking zich belast voelen als ik ze voor laat gaan of als ze mijn hulp nodig hebben. Dan zeg ik altijd maar: u heeft moeten wachten op anderen toen u jong was. Nu bent u aan de beurt. Of: ik heb de tijd. Bij ons gaat alles op het tempo van de kleine man. (als ie er bij is natuurlijk) En dan hoop ik maar dat ze zich gemakkelijker gaan voelen en gemakkelijker hulp vragen. Want vaak wordt je zelf ook blij van geven. Een dankbaar mens maakt je zelf gelukkiger.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:11

Ben net gebeld door Welzorg Breda.....ennnnnnn......taddaaaaaaaaaaaaaa.........dinsdagmi ddag wordt SCOOTIEDOO gebracht .

Nou dan kan ik gaan pimpen hoor

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:18
Eindelijk. Fijn zeg. Want die losse slingers bij jou in huis schreeuwen om hun vaste plekje!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:31
Oh wat fijn dat hij nu dinsdag komt!
Dat wordt genieten voor je!

Ik heb voor op mijn scootmobiel, een soort slaapzak,
gemaakt van parachutte linnen en gevoerd met nepbont.
Hij kan over de rugleuning heen en je past er helemaal
in met je benen, ook in een rolstoel gebruik ik die.
Er komt geen wind door en je blijft droog met regen.

Ik weet niet of ze er nog zijn!
Ik kreeg hem, toen ik de schootmobiel kreeg, een zalig ding, 16 jaar terug.

Maar zou het zeker vragen of ze nog te koop zijn.
Omdat het best koud is om nu daarop buiten te zijn,
je ziet wel mensen met een voorschoot op de schootmobiel, maar dan worden je benen nog vanachteren koud.
Veel succes ermee!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:41
Vanochtend las ik een bericht op teletekst over een tot formule 1 omgebouwde scootmobiel die door de politie ingenomen was. Aan sportiviteit geen gebrek. 

Natuurlijk zal iedereen het beamen dat je je nergens voor hoeft te schamen, maar als ik kijk naar mijn moeder die volledig hulpbehoevend op haar 84 pertinent een rollator weigerde, dan is de acceptatie van een hulpmiddel moeilijker dan een buitenstaander denkt.

Dat je hem er uniek uit wilt laten zien, is super. Dan hoort hij ook helemaal bij jou.  
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 19:34
Magtelt, was jij het niet, die met een bezemsteel o-i-d. de wol bij de wibra van de hoogste schappen plukte?? Moet elke keer aan je denken, als ik ergens niet bij kan.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 08:45

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Vanochtend las ik een bericht op teletekst over een tot formule 1 omgebouwde scootmobiel die door de politie ingenomen was. Aan sportiviteit geen gebrek. 

Natuurlijk zal iedereen het beamen dat je je nergens voor hoeft te schamen, maar als ik kijk naar mijn moeder die volledig hulpbehoevend op haar 84 pertinent een rollator weigerde, dan is de acceptatie van een hulpmiddel moeilijker dan een buitenstaander denkt.

Dat je hem er uniek uit wilt laten zien, is super. Dan hoort hij ook helemaal bij jou.  

Anthony heeft ook al gezegd dat ie Scootiedoo op gaat voeren.....hahahah nou dat wordt nog wat dan.

Hij gaat er ook neonverlichting onderbouwen.....zie je het al voor je

Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 09:50
Originally posted by pippie pippie wrote:

Magtelt, was jij het niet, die met een bezemsteel o-i-d. de wol bij de wibra van de hoogste schappen plukte?? Moet elke keer aan je denken, als ik ergens niet bij kan.


Ja dat was ik en dat ben ik nog. Mijn moeder zei altijd: "Wie zich niet weet te behelpen is het niet waard dat hij armoe lijdt." Ik durf best hulp te vragen, maar ik kijk altijd eerst of ik het zelf kan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 10:57

ik ben 1 meter 57 groot haha en heb ook altijd moeite met hoge planken/schappen met boodschappen doen

als ik nergens een krukje of een vakkenvuller zie vraag ik het ook wel eens aan een klant die voorbijkomt of ik til mijn kind op

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 12:23
Sommige supermarkten maken hun schappen zo idioot hoog dat ik met mijn 1.73 zo ongeveer in het rek moet klimmen. Ik heb er geen problemen mee, maar je moet soms de mensen zien kijken. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 08:00
Vanmiddag komt Scootiedoo
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 08:02
Spannend...............................
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 20:19
En, en, en???
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 22:08
Ik ben ook nieuwsgierig...
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 23:18

Jaaaaaaaaaaa vanmiddag is ie geleverd!!!!

Zal ik morgen een foto maken van Scootiedoo?

Ik ga hem ook zo snel mogelijk pimpen hahahah.

Morgen ga ik er mee naar de groentenkraam en het buurtsupertje

Ik heb ook al zo'n lekkere warme zak waar je in zit. Waterdicht en gevoerd met bont.

Ik wil graag een leuke grote tas maken die ik aan de achterkant kan hangen

Moet daar nog wel een patroon van zoeken.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 23:43

He marileen,

was de folders aan het kijken en moest aan je denken...

Bij halvords hebben ze een bloeme slinger voor op je scootmobile
zelfs met lampjes in de bloemetjes op baterijtjes!!!

Gr. Carola

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 00:01

Echt?????Wat leuk!!!!

Toch zeker met lampjes.....ben ik net een rijdende kerstboom hahahah.....lache toch???

Nou ik ga die zeker halen....ff vragen wanneer Anthony met mij naar de stad kan rijden

Ik haak nooit af!

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 00:09
ik zie er al naar uit om de gepimpte scooter te bekijken, je mag er natuurlijk opzitten, hebben wij ook een idee hoe deze superlieve vrouw eruit ziet


Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 08:07

Heweldig, ben benieuwd hoor, hoe gekker hoe beter! Van vrolijkheid krijgen we allemaal energie toch?

Kus, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 08:11

Oeps.........dan ga je wel schrikken van mij, denk ik

Door mijn ziektes ben ik heel mager geworden.  Ik durf ook niet goed meer onder de mensen te komen, omdat ik me er voor schaam, dat ik er zo slecht uitzie.

Ik doe het wel hoor, want het moet gewoon, anders gaat het helemaal mis natuurlijk.

Maar hier heb je een foto van voordat ik ziek was........


 

En dit is Anthony

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns