Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ScootiedooMobiel

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:05
Hij is hip geworden zeg, ziet er supervrolijk uit!
 
Was wel steeds benieuwd dus vind het erg leuk je foto's te zien nu.
 
xx
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:08
Gezellig joh!! Ik heb dezelfde scoot!!! De stokhouder is geweldig opgepimpt!Origineel!










i      




Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:55
hey lief meisje ik lees dit voor het eerst en ik ben erg onder de indruk dat je steeds zeg dat je zo veranderd ben maar weet je je heb zo'n lieve lach op de foto's jij kan niet lelijk zijn echt niet wees trots op je zelf en doe je neus in de lucht want je mag trots zijn op jezelf lelijke mensen zijn mensen die nooit te vrede zijn en altijd alleen aan zich zelf denken die stralen geen moois uit jij wel jij ben een hele mooie lieve vrouw en dat straal je uit kom op lieverd trots zijn op je zelf want dat mag jij echt zijnHug
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 07:48
Marileen,
Wij hebben je van dichtbij gezien, een vrouw met zoveel liefde is niet lelijk. Dat hebben we je toen ook gezegd. en wat Elma zegt doen Clap
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 07:58
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marileen,
Wij hebben je van dichtbij gezien, een vrouw met zoveel liefde is niet lelijk. Dat hebben we je toen ook gezegd. en wat Elma zegt doen Clap,
 
 Ik ben het helemaal met Simone eensSmile
Groetjes van Jolly



Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 09:44
Gaaf! Zal eens aan oma vragen of ik dit ook met haar scootmobiel mag doen... ;)
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 09:51
Je bent een mooi mens en je scootmobiel is hartstikke leuk gepimpt.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 10:02
Originally posted by Jolly Jolly wrote:

Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marileen,
Wij hebben je van dichtbij gezien, een vrouw met zoveel liefde is niet lelijk. Dat hebben we je toen ook gezegd. en wat Elma zegt doen Clap,
 
 Ik ben het helemaal met Simone eensSmile
En ik ook je bent een hele lieve dame je loopt over van liefde ,en je scootmobiel ziet er enig uit
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 15:46
dat wordt een blitzzzzzzz mobielWink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.395 seconden.
Lang Yarns