Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sensabead zegels c1000

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sensabead zegels c1000
    Posted: 26 Oktober 2011 om 18:12

Wanneer jullie toevallig ook bij de c1000 zegeltjes krijgen voor de sensabead sieraden en er niets mee doen, dan zou je er mij erg blij mee maken.

 

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 19:32

Wij hebben hier een C1000 in het winkelcentrum, maar deze doen niet mee met deze actie. Er is mij niets van bekend. Kan het een lokale actie zijn?

Ik weet dat ze bij mijn opa en oma in groningen ook altijd andere acties hebben dan wij hier.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 20:28
Ja ik geloof dat het inderdaad een lokale actie is. Dat wil zeggen volgens de site doen er heel veel winkels aan mee ook plus bijvoorbeeld, maar allemaal hebben ze hun eigen periode.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns