servettechniek |
Reageer
|
| Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: servettechniekPosted: 15 December 2010 om 09:40 |
|
Ik doe soms met mijn moeder wat met servetten op kaarsen en zeep maar nu wilde we het op glas doen maar je krijgt van die rare vieze vegen van de lijm op het glas of op een kaart. heeft iemand hier tips voor?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2010 om 12:01 |
|
geen fauw idee wat je bedoelt
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2010 om 12:07 |
|
Eugenie, ik heb het ook wel eens gedaan, maar dan kocht ik aslan, is dubbelzijdig plakbaar. Te koop bij hobbywinkels. dit word ook gebruikt voor lampenkapjes. als je 1 laagje servet of het motief hier voorzichtig opplakt, en dan uitknipt , daarna haal je het achtkantje van het aslan weg, en plakt het dan op glas. Dan heb je geen vieze lijm vegen. Ook leuk om met kerststofjes te doen. Een ander idee heb ik ook niet voor je. Op kaarsen en zeep gaat je gewone manier perfect, maar op glas niet. Ik hoop datje hier wat mee kan. groetjes irene |
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2010 om 12:24 |
|
goh!!!! aslan in huis!!!!
en gewoon niet aan gedacht! dank je wel voor de tip!!!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2010 om 12:30 |
|
Niets te danken, gewoon proberen, groetjes irene.
|
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2010 om 13:23 |
|
![]()
ooooh,zo herkenbaar!! |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |