servies babette van douwe egberts |
Reageer |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 September 2013 om 14:13 |
Oooo ik baal
Ik heb via DE het servies van babette proberen te sparen Ik heb 5 bordjes van koei foogel hertje lievebeest en kikker van de schaaltjes mis ik hertje en van de mokken heb ik er geeneen Ook de theepot was al uitverkocht Bij jan linders hadden ze een actie bij aankoop van koffiepads 2 zakken kreeg je zo'n mok kado alleen heb ik geen senseo Heb ik aan winkelpersoneel gevraagd of ik ze kon kopen Misschien na de actie werd mij verteld en als er mokken over waren Ik net naar de winkel actie is afgelopen, hebben ze alle mokken lopen uitdelen zaterdagmiddag Ik baal enorm als ik dat geweten had..... grrrrr |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen zeg !
Kun je het ook niet met punten kopen bij DE zelf ?
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee is uitverkocht/uit de collectie
heb marktplaats ook al geprobeerd maar daar vragen ze de hoofdprijs 4 mokken voor 20 euro
|
|
Chris
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
DE spul is altijd duur. En als dingen uitverkocht zijn, weten de marktplaatskramers wel alles duur te prijzen. Wat ze soms vragen voor tweedehandsboekjes is schandalig.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben gek op lieveheersbeestjes dus ik ging even op het al wetend orakle google kijken wat je bedoelde en toen kwam ik dit tegen ik weet niet of je er wat aan hebt maar ach niet geschoten is altijd mis.
|
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Dit idd ook van haar maar dat gaat niet via de en is dus overal te koop het is niet het servies wat ik heb hekaas
|
|
Chris
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |