Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sesamstraat haken

 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 09:22
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Misschien wordt het tijd om de rubriek Even voorstellen te bezoeken, je voor te stellen en het topic WELKOM te lezen.

We doen hier niet aan postduiven of telepathie.


Noekiexxx je bent al bijna een maand geleden lid van het forum geworden. Heb je zo weinig interesse? Is het je alleen om gratis patronen te doen? Dan zul je toch echt dat topic Welkom moeten lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 11:36
Het is mij niet alleen om de patroontjes te doen. Ik heb me netjes voorgesteld in het daarvoor bestemde forum en omdat ik veel ziek ben en ook nog 2 kinderen heb kan ik niet dagelijks, zelfs niet wekelijks op internet. En om nou te zeggen dat ik me erg welkom voelde hier na gelijk van meerdere kanten "aangevallen" te worden, nee niet bepaald. Hou me ten goede, misschien heb ik niet alles in de juiste volgorde gedaan en gelukkig waren er een aantal die mij hier gelukkig wel vriendelijk welkom heette. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je niet gelijk moet oordelen zonder dat je de achterliggende reden weet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:08
In WELKOM wordt uitgelegd dat je je e-mailadres in je profiel kunt zetten. Vraag je dan om een patroon, kan de eigenaar het je toesturen.
Er wordt verder uitgelegd dat je je e-mailadres niet hoeft te plaatsen, in dat geval stuur je een PM of e-mail naar degene van wie jij denkt dat die het patroon heeft.

Ziezo vcoor de 1.000.000 keer uitgelegd. Begrijp je nu dat we wel eens ongeduldig reageren?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:15
Mijn emailadres staat op de juiste manier ingeschakeld. Dit had ik al gelezen en ik heb het net getest en het mailtje komt gewoon in mijn mailbox aan. Dus wat staat daar dan niet goed aan ingesteld? En dat is niet lelijk bedoeld, maar ik zou het graag willen weten zodat ik het aan kan passen om verdere "problemen" te voorkomen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:36
Noekie : gelieve je emailadres bij Windows live Messenger te typen. Op deze plaats is het enkel zichtbaar voor de forumleden.
Back to Top
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:51
Dank je wel! Ik heb het bij windows live messenger ingevuld. Kan ik mijn emailadres bovenin bij "emailadres" gewoon laten staan of moet ik hem daar weghalen?
Back to Top
desiree71 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 25 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer desiree71 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:52
Ik stuur je ze straks die als ik thuis ben
Back to Top
desiree71 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 25 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer desiree71 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:44
Noeki als het goed is heb je ze ontvangen grt desiree
Back to Top
pluimpje37 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2014
Locatie: sint-niklaas
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pluimpje37 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:10
kan er iemand ze ook naar mij doorsturen a.u.b.
groetjes,
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:37
Zou ik de patroontjes van sesamstraat ook mogen ?
Alvast bedankt,
Back to Top
pluimpje37 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2014
Locatie: sint-niklaas
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pluimpje37 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2014 om 11:16
dank u wel, ze zijn goed aangekomen.
Back to Top
Goanne View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2014
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Goanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 20:07
Al een tijd ben ik op zoek naar de patronen van de sesamstraat figuren.
Bert en Ernie, Tommie, Pino, ect.
Wie kan me hierbij helpen.
Kan iemand mij de patronen sturen?

Alvast bedankt!!

Groeten Goanne
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 21:07
Hoi Goanne, we willen je heel graag helpen, maar we stellen het ook op prijs als je jezelf even voorstelt, voor zover ik het bekeken heb, heb je dit (nog) niet gedaan.
Plus je hebt je email niet bij het vlindertje geplaatst en dus kunnen we ook geen patronen sturen. Tip;lees Hartelijk welkom, onder het kopje ëven voorstellen"even.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Goanne View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2014
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Goanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2014 om 17:42
Bedankt voor de tip.
Ik heb inmiddels alles even goed doorgelezen en het een en ander aan gepast in mijn profiel.

Ben hier al een tijdje aan het rond kijken maar nu is het ook leuk om met een profiel te kunnen reageren. Big smile

Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2014 om 22:46
Ik zag het, fijn.
Ikzelf heb geen sesamstraat patronen, helaas.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Goanne View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2014
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Goanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 08:54
Misschien is hier iemand anders die mijn aan de sesamstraat patronen kan helpen.
Back to Top
desiree71 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 25 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer desiree71 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2014 om 06:44
ze zijn verzonden goanne
Back to Top
Goanne View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2014
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Goanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 10:34
Super!
Heb ze in goede orde ontvangen Big smile
Bedankt
Back to Top
fairylady View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2013
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fairylady Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2014 om 16:16
Graag zou ik ook de patronen van sesamstraat willen ontvangen. Zou iemand mij de patronen van sesamstraat kunnen toesturen? Tongue
Back to Top
Sisi View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 Oktober 2013
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sisi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 13:38
Hallo,
Ik ben Inge.
Binnenkort gaat mijn broer Bert samenwonen met zijn vriendin en ik weet dat hij grote fan is van Bert en Ernie. Ik zou dan ook graag voor hen een Bert haken en eventueel ook een vrouwelijk vriendinnetje uit Sesamstraat. Wie kan mij helpen? Een link naar een winkel waar ik het patroon eventueel kan kopen is ook goed.
Ik hou sinds kort van haken en breien. Dat laatste wel op de machine
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns