sesamstraat |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | ||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ook |
||
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik wil niet brutaal zijn, maar...
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mag ik ook aansluiten ?
|
||
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
||
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dan sluit ik me ook graag aan.
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
verwijderd
|
||
Anniek88
Groupie Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoi allemaal, Ik ben hier nieuw en heel benieuwd of jullie misschien een haakpatroon van sesamstraat voor mij hebben (of meerdere is natuurlijk helemaal geweldig!) Ik ben leerkracht bij de kleuters en haak van alles voor in de klas! Liefs Anniek |
||
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mag ik me aub ook in het rijtje plaatsen,
Sesamstraat, is de pino er ook soms bij, de kinderen zagen het graag de mama was bezeten van den pino jeugdsentiment bijna alvast bedankt IngeDeV |
||
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hoe is het met uw man Rita ? veel beterschap gewenst alvast |
||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
omamarian
Duizendpoot Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
MAG ik ook aansluiten voor de patronen??
marian |
||
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik sluit me ook graag aan om de patronen te ontvangen... :)
|
||
Blessed to be a blessing
|
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoi meissies (en jongens;-)), zit er ook een patroontje van Grover bij, die zou ik zó graag willen hebben ....ben ff een beetje uit de lucht want heb gisteren 7u op een braderie gestaan met mn dochter, voort Goeie Doel en wel mooi voor 73 joero verkocht, mn dochter voor 21...bij mij gaat er een beetje materiaalkosten vanaf en dan verdelen over de KWF (via de Alp d'Huzes) en de KiKa, kassa ..!!)
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mag ik ze ook?
|
||
bauk
Groupie Lid sinds: 05 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 87 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ooooh, ook ik zou ze graag willen! Ookal is t begin van t topic al meer als een jaar oud
|
||
GRX bauk
|
||
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heb zonet sesamstraat gepost, wie ze wil kan me even een pm sturen en dan krijgen ze van mij de link via pm. De scan is wel nie volledig optimaal maar daar kan ik niks aan doen, is wel leesbaar. ( Pino, Elmo, Grover, Bert, Ernie, Cookie Monster en als + Popeye en Olijfje.) groetjes, Luc |
||
YDMS
Newbie Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo, Ook ik kom graag in het bezit van de patroontjes. Bedankt alvast Yvette |
||
lucske
Post Options
Thanks(0)
|
|
ga ze even moeten opzoeken voor je, dan post ik alles samen. groetjes, Luc |
||
thyvil
Hobbywonder Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo Yvette, Je hebt mail. Luc je hoeft niet meer verder te zoeken. Groetjes Birgitta |
||
YDMS
Newbie Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoi Birgitta, Ik heb inderdaad mail van je, maar dat zijn de patronen van Mickey Mouse. Zou je de kids hier heel blij mee maken. Bedankt alvast
Yvette |
||
lucske
Post Options
Thanks(0)
|
|
Je hebt mail van Sesamstraat
|
||
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |