Shawl |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Josanne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juli 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2014 om 12:04 |
Hallo
Ikben nieuw hier en meteen een vraag, in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben bezig met een shawl in tricotsteek, patroonnr 134-22 in streepjes met Alpacawol en Delight precies zoals patroon Nu wil het geval dat het geheel behoorlijk omkrult aan de zijkanten, dit is op de foto(patroon) niet te zien. Ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen want volgens mij mag ik hem ook niet persen of zoiets |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is het deze?
![]() |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Josanne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juli 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 23 |
Bedankt voor je antwoord
Het is echt veel erger dan op de foto te zien is, maar oké , misschien als ik het geheel in een andere steek breitoch bedankt voor het antwoord Gr. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Zoals Lidwina zegt de buitenste steken als gerstekorrel of ribbelsteek breien, maar dan nog kan het wel gaan krullen. Of je kunt er het beste van hopen (als je al erg ver bent) en het na de 1e keer wassen in de juiste vorm spelden en dan liggend laten drogen.
|
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Ik denk dat het juist de bedoeling is dat het zo naar binnen krult......
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Ik ben het met Jo Bateau eens.
Ik denk dat het n.l. helemaal niet mooi als het zo strak recht is. Je ziet op de foto dat het toch een bepaald geeft aan deze shawl |
|
december2011
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |