Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

shoppen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: shoppen
    Posted: 27 Februari 2012 om 07:56

vanmiddag met de vriendin van mijn zoon shoppen voor haar verjaardag. Maar ze houdt niet van winkelen en weet ook niet wat ze leuk vind. Dit gaat een lange middag worden zonder resultaat  of wel want ze weet dat het betaald wordt voor d'r.

 Ben benieuwd

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 08:00
Met jou vind ze het vast wel gezellig Simone . Jij bent een gezellig mens .
Ennuhhhh......ga ook lekker een bakje koffie drinken met wat lekkers.....dat is ook altijd gezellig
Heb je al een kadootje in gedachte voor haar?
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:26
ze wil nieuwe kleding, maar weet niet wat en als student pabo is het altijd low budget. Ze had al een nieuwe winterjas gekregen, gelukkig net voor de vorst kwam Helemaal van slag was ze  Gingen kijken voor mijn zoon voor een paar spijkerbroeken en zij kwam thuis met een jas waar ze al een paar jaar voor aan het kijken was
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:29
Het word vast wel gezellig!
groetjes miranda
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:44

Mijn ervaring is dat als ik echt iets ga zoeken, ik het niet vind. En als ik zo maar even naar de stad ga, ik met van alles thuis kom!

Maar gezellig wordt het zeker zo met z'n 2-tjes

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 10:08

Aan gezelligheid zal het vast niet ontbreken, heerlijk een bakkie doen.
En ze zal vast blij zijn met alles wat ze krijgt als een lowbudget student toch.

Maar alleen de stad ingaan is toch al leuk.

Groetjes. Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 10:38
Originally posted by Jips Jips wrote:



Mijn ervaring is dat als ik echt iets ga zoeken, ik het niet vind. En als ik zo maar even naar de stad ga, ik met van alles thuis kom!

Maar gezellig wordt het zeker zo met z'n 2-tjes



Ja en dan vind je het online bij Neckermann of Your look for less. Ik winkel al lang niet meer voor kleren in de stad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 10:40
Originally posted by simonevv simonevv wrote:



vanmiddag met de vriendin van mijn zoon shoppen voor haar verjaardag. Maar ze houdt niet van winkelen en weet ook niet wat ze leuk vind. Dit gaat een lange middag worden zonder resultaat  of wel want ze weet dat het betaald wordt voor d'r.

 Ben benieuwd



Hebben jullie een Miss Etam en H & M? Ik zou afspreken twee winkels en dan koffie of thee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 11:00
Dat zal wel meevallen ,ik ga deze middag schoppen met mijn zoon voor zijn verjaardag
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 14:48
Wij zijn heel goed geslaagd, een broek, rood spijker jasje een t-shirt voor eronder een beige vest en een paar schoenen en dat in twee uurtjes met koffie met een  tom pouce bij de Hema. In een record tempo, met mijn dochter duurt het langer
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 15:18
Hahahah dat is snel.....je lijkt Overtoom wel 
Maar wel hele leuke spullen gekocht!!!!
Wat een lieve schoonmama ben je toch!!!
Ooooohhhh.....Hematompouchen.....mmmmmmmmmm......de lekkerste die er bestaan!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:53
echt wel
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 20:44

haha geweldig!!

nou dat heb je goed gedaan hoor

 

Chris



zoveel ideeļæ½n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 21:27
Vroeger duurde het met mijn dochter ook uren, maar tegenwoordig kunnen we samen heel goed slagen en dan gezellig een bakkie ergens doen. Heerlijk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 11:32
Dan ben je beter dan wij niets gevonden deze week nog eens gaan winkelen ,wij hebben wen een mac donalds gedaan
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 13:41
is ook niet verkeerd vooral de Mcflurry ijsjes
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 11:12
Ik heb liever een gebakje ,ik ben niet zo voor ijs .En de zoon wou geen gebak voor zijn verjaardag
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 17:30
Wij lusten ze alle twee erg graag en als we dan gaan shoppen dan is het toch wel of het gebakje met een bakkie troost of een ijsje
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 19:45
Hmmmm heerlijk! Eerst even shoppen (vooral als je de kleding krijgt haha) en dan als afsluiter een lekkere tompouce. De volgende keer wil ik best mee hoor als je schoondochter niet kan 
Liefs,
Tamara
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 00:06
het probleem is, dat ik nog twee dochters heb die ook heel graag met moeders gaan shoppen en dan blijft er ook niet veel over, maar net genoeg voor een bakkie met wat lekkers. De oudste wil graag bij VenD koffie met appelgebak met nootjes (die ik nu thuis ook maak en favoriet is) en de jongste wil graag bij de Hema en dan de tom pouce. Mijn zoon maakt het niet uit als het maar veel is.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns