Simply Blad |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Monet ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Juni 2016 Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Augustus 2016 om 12:58 |
Hallo allemaal, na een moeilijke tijd van het sterven van mijn broer, kan ik nu de draad weer op pakken .
Ik heb een plaid gezien in het blad Simply november-december van 2015. Heeft iemand dat voor mij? Ik vergoed natuurlijk de kosten. Liefs van Marrie ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien op marktplaats eens kijken, daar worden regelmatig simply's aangeboden.
|
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
is dat breien of haken?
|
|
![]() |
|
Ik heb overal gezocht maar is nergens meer te krijgen........zo jammer! Het is Haken.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
en ik neem aan dat het een nederlands blad is?
en heb je misschien een plaatje van de plaid? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ergens op mijn zolder liggen stapels bladen te wachten tot de ex-bibliothecaresse ze sorteert. Maar eerst moet ik mijn wol en poppen uitzoeken. Dat wordt een meerjarenplan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Kheb, helaas voor jou, alleende 1e drie nummers van 2016
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Dank jullie wel en sorry ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen
![]() |
|
![]() |
|
Dit is het plaatje ,even kijken of het me lukt.
![]() Gelukt en het staat in het blad Simly haken 2015/ nov-dec. Heb al op het net gezocht maar helaas! ![]() |
|
![]() |
|
ik heb hem helaas ook niet voor je
misschien dat je een ander patroon uit moet zoeken die op internet staan met patroon kun je in ieder geval aan de slag met vriendelijke groet van nia |
|
![]() |
|
Meisjes bedankt voor jullie reactie
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
is nikske oma of bomma zoals ze bij ons zeggen.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Ik snap dat je het patroon zoekt Monet. Prachtige afghan! Soms helpt een mailtje naar de uitgever van het blad. Heb je dat al geprobeerd? anders een zoekopdracht via marktplaats of Faceboek.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo'n deken toch ook al eerder gezien heb - simply blinkt nou niet uit in originaliteit. Gaat er bij geen
van de andere dozen een lampje branden ? Zo'n patroon dat je haast aan een pers gaat denken . . . iemand ?
Iets Spaans ofzo ?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Misschien heb je die deken bij mij gezien. Ik heppum. Vanmorgen ben ik even fors tekeer gegaan op zolder, alle bladen zitten vreedzaam bij elkaar in mappen, ik moet alleen nog etiketjes plakken, anders vind ik later nog niks terug. Vanwege Windows 10, leve de vooruitgang, heb ik wel hulp nodig van mijn man om te scannen en het apparaat gooit scans onmiddellijk in een pdf, ook lastig, maar als ik klaar ben, kan ik gaan sturen. Zou het handig zijn als ik de hele special scan? Want het is niet de enige leuke deken. De andere 4 zijn ook niet gek.
Monet, zou jij je mailadres in een pm willen sturen? De anderen kunnen gewoon hieronder melden of ze interesse hebben of ook een pm met mailadres sturen. Dit is een eenmalig aanbod, over 5 jaar reageer ik bokkig op dit topic. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lw 1463 heeft wel gelijk, ongetwijfeld heeft deze deken in een Filati Home of ander sjiek blad gestaan. Het is ook mogelijk dat hij voorbij is gekomen in Creaties.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ik meen me ook te herinneren dat hij in creaties heeft gestaan
ik weet alleen niet hoe lang gelden en door wie? |
|
![]() |
|
Dat is niet meer uit te zoeken, mensen zijn zo creatief met titels voor hun topics.
Hoe haal je een man weg van zijn computer? Ik denk aan tosti's. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
koffie met gebak ?
in de avond een biertje? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |