Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simply Blad

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 15:30
Misschien zeggen dat er een leuke kat op de oprit zit . . .
Ik denk niet in creaties - ik denk dat iemand m ooit gezien heeft en gecharmeerd was of hulp met vertalen nodig had - dus of bij
de links of bij de vragen - ach ja, wie het weet mag t zeggen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 16:04
Of het gelukt is, is nog de vraag. Eerst maakte het toestel alleen van de eerste bladzij een pdf, toen van elke bladzij afzonderlijk. En het draadje van gmail is te dun, die kan geen 21 bijvoegsels aan. Dus ik heb geprobeerd alles te splitsen en in twee mails te sturen. Nu maar afwachten of Niania en Monet iets ontvangen hebben.

Anders zal ik de handdoek in de ring moeten gooien. Als Ton er ook niet uitkomt, gaat het niet lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 17:40
nou het is gelukt ik heb hem binnen hoor
heel erg bedankt

met vriendelijke groet van nia
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 19:10
Geweldig lady,s ik heb het nu zowel in het Engels en in het Nederlands. Hartstikke bedankt hier voor.
Geniet van het weekend allemaal.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 20:20
En het heeft ons weer heerlijk bezig gehouden, deze vraag, ik ben 2 dgn/dagdeeltjes aant zoeken geweest of ik dat blad had, mn dochter ge.appt, weer boven gaan zoeken en nee, net die uitgave niet, geweldig dat het Magtelt wel gelukt is, ik heb meegenoten van deze zoektocht, succes Monet !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 21:22
Ik kreeg meteen zin om ook zo'n deken te beginnen. In ieder geval zijn mijn garens geordend en hebben de tijdschriften weer een plekje. Er staan nog tassen vol blote poppen, maar die vormen een lopend project. En eigenlijk hebben we dekens genoeg. Misschien een babydekentje met leuke granny's. Dat is sneller klaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 21:30
ik zou zeggen klaar voor de start ........ beginnen maar
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 18:24
Ik wil nog even vermelden voor degenen die het boekje ook willen, dat ik de grote foto's en de reclamebladzijden niet heb gescand. Vooral de reclame is zinloos, want die gaan over andere bladen, die in november 2015 te koop waren. En er staan kleinere foto's van de dekens middenin de patronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 19:30
Waarvan acte ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 20:34
en ik was zeker dat ik hem al had gezien bij mijn creaties, die deken.

Is wel niet helemaal dezelfde maar ik had deze voor ogen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2016 om 09:00
Bep, ik kreeg helemaal de bibbers toen ik je link opende. Het is de mijne, leuk om hem weer te zien.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2016 om 11:19
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Bep, ik kreeg helemaal de bibbers toen ik je link opende. Het is de mijne, leuk om hem weer te zien.

En te bibberen bij het aantal uren dat je daar vermeldt - oei
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns