sjakie stapelslak |
Reageer ![]() |
Autheur | |
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Augustus 2011 om 14:07 |
ik ben bezig met Sjakie Stapelslak.
nu moet ik de ringen haken. en ik kom niet uit het volgende: er staat: haak een ketting van 33 lossen. sluit de ring met een halve vaste. (geen probleem) nu staat er: haak 32 vasten in de lusjes. bedoelt ze dat je 32 vasten ín de ring moet haken, of in de vasten? ik heb net geprobeerd om 32 vasten in de lossen te haken, maar dan kom ik uit op 33 steken. ik hoop dat iemand het weet. |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Jenco ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je moet gewoon in de lusjes van de ketting haken
|
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
dus in de vasten?
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
als ik in de vasten haak, dan moet ik een steek overslaan om op 32 vasten uit te komen. dan lijkt me toch niet goed...
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Jenco ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
ja dat is inderdaad de bedoeling. je neemt gelijk de vaste naast waar je de ring afgesloten hebt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Je bruikt 1 losse om de hoogte in te gaan, om zeg maar te keren zoals je normaal gesproken doet. denk ik dan. anders zou er bij staan in doorlopend spiraal en danga je door en heb je er wel 33.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |