Slaapschaap en uiltjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
stoofpot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Maart 2013 om 18:06 |
Eerst en vooral wil ik toch even iedereen feliciteren met al het moois wat weer uit jullie handen kwamen! Proficiat! Ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest wegens familiale omstandigheden en heb deze namiddag alles met heel veel bewondering bekeken.
Nu ik opnieuw wat tijd heb om te handwerken had ik graag jullie hulp ingeroepen! Ik ben ben op zoek naar een patroon van het slaapschaap pyamazak! Tevens ben ik ondertussen verslaafd geraakt aan alles wat met uiltjes te maken heeft. Dus als iemand een patroontje met mij wil delen (het mag haken, borduren, breien, naaien zijn) dan maak je me dolgelukkig! Alvast bedankt!
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er zijn zoveel patronen van uilen. Google even en je kunt zelf kijken wat je leuk vindt! en als je ook nog engelse patronen kunt lezen ( of met vertaallijst erbij) dan weet je echt niet meer waar je moet beginnen!
|
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Op pinterest staat ook een hoop leuks!
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Kijk es op onderstaande side, ze heeft een leuk gratis patroon van een uilenpotje gehaakt om een olvaritpotje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |